Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polska Grupa Górnicza odnotowała rekordową sprzedaż węgla. Sklep PGG S.A. skierował do sprzedaży ponad 70 tys. ton surowca

Magdalena Grabowska
Magdalena Grabowska
Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE arc
Polska Grupa Górnicza odnotowała rekordową sprzedaż węgla w sklepie internetowym. Podczas wtorkowej sesji zakupowej sklep PGG S.A. skierował do sprzedaży ponad 70 tys. ton węgla, najwięcej w dotychczasowej historii.

Jak podaje Polska Grupa Górnicza od początku roku do dziś w opał zaopatrzyło się już prawie 180 tys. klientów. Za pośrednictwem e-sklepu do gospodarstw domowych trafiło dotąd ponad 750 tys. ton węgla w cenie producenta.

Katowice. Polska Grupa Górnicza odnotowała rekordową sprzedaż węgla

Podczas wczorajszej sesji zakupowej do sprzedaży skierowano ponad 70 tys. ton węgla, najwięcej w dotychczasowej historii. Umożliwiło to dokonanie rekordowej ilości transakcji podczas jednej sesji – ponad 13 tys.

Sklep internetowy PGG S.A jest dominującym kanałem sprzedaży węgla opałowego dla gospodarstw domowych. Jak zapewnia Polska Grupa Górnicza, będzie nadal doskonalony i rozbudowywany, aby obsłużyć jak najwięcej mieszkańców kraju zainteresowanych nabyciem opału po atrakcyjnej cenie producenta. Do tej pory, w celu przyspieszenia obsługi klientów w sklepie PGG S.A. dokonano m. in. modyfikacji infrastruktury serwerowej oraz optymalizacji kodu, tak aby w krótszym czasie obsłużyć kilkakrotnie więcej klientów niż zazwyczaj.

- Odbieraliśmy informacje od naszych klientów, że oczekują wprowadzenia tego typu rozwiązania, które wpłynie pozytywnie na proces zakupowy. Prace nad modyfikacją systemów trwały kilka tygodni, testowaliśmy różne rozwiązania – informują specjaliści z działu IT PGG S.A.

Dzięki zmianom skrócił się czas zakupów oraz zwiększyła dostępność strony dla klientów. Dodatkowo aplikacja sklepu została przeniesiona do nowej technologii WWW.

Warto dodać, że podczas wczorajszej sesji zakupowej udostępniono nową funkcjonalność – dodanie produktu do koszyka gwarantuje jego dostępność i możliwość zakończenia transakcji w późniejszym terminie. Dzięki nowej funkcji, zwiększyła się możliwość dokonania transakcji oraz skrócił się czas zakupów.

Nie przeocz

Zobacz także

Musisz to wiedzieć

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski