Media Regionalne to drugi co do wielkości koncern medialny w Polsce obecny na rynkach regionalnych i lokalnych, posiadający w swoim portfolio 9 dzienników, 2 płatne i 3 bezpłatne tygodniki oraz 50 serwisów internetowych, które w styczniu 2013 roku miały ponad 10 mln unikalnych użytkowników. Media Regionalne są także właścicielem 5 drukarni, które zapewniają obsługę własnych tytułów oraz świadczą usługi podmiotom zewnętrznym.
"Zakup Mediów Regionalnych to najważniejsza inwestycja Polskapresse ostatnich lat - mówi Dorota Stanek, prezes Zarządu Grupy Polskapresse -Media Regionalne stanowią optymalne i naturalne uzupełnienie naszej oferty prasowej, internetowej i poligraficznej. Grupa Polskapresse będzie dążyła do umocnienia pozycji rynkowej wszystkich kupowanych aktywów".
Transakcja uzależniona jest od zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?