Problemy z telefoniczną rejestracją w poradni okulistycznej przy Chmielnej. - Od miesiąca dzwonię i nikt nie odbiera" - ubolewa pacjentka

Gabriela Bogaczyk
Gabriela Bogaczyk
Klinika przy Chmielnej to jedyny wysokospecjalistyczny ośrodek okulistyczny w tej części Polski
Klinika przy Chmielnej to jedyny wysokospecjalistyczny ośrodek okulistyczny w tej części Polski
Pacjentka z Zamościa chciała przełożyć wizytę u okulisty, bo nie mogła przyjść ze względu na zapalenie oskrzeli. Przez ponad miesiąc nie udało się jej dodzwonić na rejestrację przy ul. Chmielnej. SPSK1 podpowiada, że ze względu na długie kolejki, lepiej dzwonić po godz. 13.

- Od grudnia dzwonię na rejestrację do poradni okulistycznej przy ul. Chmielnej w Lublinie. Ze sto razy wykręcałam już numer i nikt nie podnosi słuchawki. Dzwoniłam również na biurko bezpośrednio do gabinetu lekarza, i nic. Zweryfikowałam poprawność numerów na „zielonej linii" NFZ. Dostałam te same trzy numery - opowiada emerytka z Zamościa.

Tłumaczy, że chciała przełożyć wizytę z początku grudnia na inny termin, bo zachorowała niespodziewanie na zapalenie oskrzeli. - Nie jestem w stanie pojechać do Lublina tylko po to, by zmienić termin. Myślałam, że zrobię to telefonicznie i po sprawie. Oko mnie już coraz bardziej boli - dodaje kobieta.

Sprawdziliśmy. W SPSK1 przy ul. Chmielnej działają cztery stanowiska rejestracji okulistycznej. Personel zajmuje się obsługą pacjentów, którzy osobiście ustawiają się przy okienkach, jak również prowadzi zapisy telefoniczne do specjalistów i udziela innych informacji.

Czytaj także

- Z uwagi na to, że jest to jedyny wysokospecjalistyczny ośrodek okulistyczny w tej części Polski, kolejki do specjalistów były i są
duże, z leczenia korzystają chorzy nie tylko z naszego regionu. Jako szpital nie mamy możliwości organizacyjnych, by utworzyć kolejne
stanowiska pracy w tej rejestracji - tłumaczy Anna Guzowska, rzecznik SPSK1.

I dodaje, że zazwyczaj osoby stojące w kolejce oczekują pierwszeństwa obsługi, dlatego personel rejestracji stara się wyważyć proporcje i w miarę możliwości odbierać telefony, jednak linie faktycznie zazwyczaj są zajęte, ponieważ telefon dzwoni bez przerwy.

- Ponieważ kolejka pacjentów, którzy stawiają się w szpitalu osobiście, od samego rana jest najdłuższa i zwykle sytuacja nie zmienia się do godz. 13, rekomendujemy, by dzwonić do rejestracji okulistycznej w ostatnich godzinach jej pracy, czyli do godz. 15 - podpowiada rzecznik SPSK1.

Dodatkową formą kontaktu z rejestracją jest także adres e-mail, pod który można wysłać informacje o chęci odwołania wizyty lub
inne pytania: kancelaria_oko@spsk1.lublin.pl

Czytaj także

Flesz - Polacy żyją krócej. Co nas zabija?

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 20

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Zatrudnijcie się w rejestracjach i też będziecie siedzieć i nic nie robić

G
Gość
14 stycznia, 20:27, >:

tam to jest norma....nie odbierają i już .

14 stycznia, 21:44, Gość:

Nie tylko w tej przychodni. Niespotkakam. Się jeszcze żeby w Lublinie w przychodni udało się coś załatwić przez telefon. Panie siedzą ludzi brak tel dzwoni ale żadna nie odbierze standard.

Tak to standard dodzwonić się do polikliniki MSWIA na spokojnej graniczy z cudem panie mają w dalekim poważaniu pacjentów

m
mucha leci do GWna
15 stycznia, 07:03, Pani:

Łatwo krytykować, wczoraj po przyjściu byłam 106 w kolejce do rejestracji, a po chwili już stworzyła się jeszcze dłuższa kolejka. Kobiety w rejestracji uwijaja się jak mogą. Nie ich wina, że jest tak wielu pacjentów, z których każdy jest niezadowolony z oczekiwania na obsługę. Jak zaczną odbierać telefony to pacjenci z kolejki uczynią awanturę. Może tak dyrekcja powinna posadzić kogoś dodatkowego tylko do obsługi połączeń telefonicznych

15 stycznia, 12:16, Gość:

I już ma Pani tą pracę. Na razie w ramach czynu społecznego na okazję 5-cio lecia dobrej zmiany, później będzie obiecana miska ryżu.

Chodzisz do lekarza dla rozrywki?

D
Dragunov

bo nikt nie odbiera ...

G
Gość
15 stycznia, 07:03, Pani:

Łatwo krytykować, wczoraj po przyjściu byłam 106 w kolejce do rejestracji, a po chwili już stworzyła się jeszcze dłuższa kolejka. Kobiety w rejestracji uwijaja się jak mogą. Nie ich wina, że jest tak wielu pacjentów, z których każdy jest niezadowolony z oczekiwania na obsługę. Jak zaczną odbierać telefony to pacjenci z kolejki uczynią awanturę. Może tak dyrekcja powinna posadzić kogoś dodatkowego tylko do obsługi połączeń telefonicznych

I już ma Pani tą pracę. Na razie w ramach czynu społecznego na okazję 5-cio lecia dobrej zmiany, później będzie obiecana miska ryżu.

p
pacjent

Na Odlewniczą też się nie dodzwonisz. Kiedyś będąc w tamtej przychodni zadzwoniłam do nich i nikogo nie było przy okienku a dwie panie nie reagowały na dzwoniący telefon. Taka historia.:(

k
krak

a moze dzwonic do dyrektora szpitala lub do marszalka? jaja sobie normalnie robia z ludzi

.....

Proponuję spróbować dodzwonić się do Instytutu medycyny wsi ------nie ma szans !!!!!

P
Pani

Łatwo krytykować, wczoraj po przyjściu byłam 106 w kolejce do rejestracji, a po chwili już stworzyła się jeszcze dłuższa kolejka. Kobiety w rejestracji uwijaja się jak mogą. Nie ich wina, że jest tak wielu pacjentów, z których każdy jest niezadowolony z oczekiwania na obsługę. Jak zaczną odbierać telefony to pacjenci z kolejki uczynią awanturę. Może tak dyrekcja powinna posadzić kogoś dodatkowego tylko do obsługi połączeń telefonicznych

G
Gość
14 stycznia, 23:02, Gosia:

Spróbuj do sekretariatu dyrektora i poproś o połączenie z rejestracją odbiorą ☺. W ZUSie działa.

Dobre :)

G
Gosia

Spróbuj do sekretariatu dyrektora i poproś o połączenie z rejestracją odbiorą ☺. W ZUSie działa.

G
Gość
14 stycznia, 20:27, >:

tam to jest norma....nie odbierają i już .

Nie tylko w tej przychodni. Niespotkakam. Się jeszcze żeby w Lublinie w przychodni udało się coś załatwić przez telefon. Panie siedzą ludzi brak tel dzwoni ale żadna nie odbierze standard.

G
Gość

Cześć panowie, mam na imie Monika 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Więcej moich zdjęć można zobaczyć na moim profilu : https://wyspakobiet.eu/monia25

G
Gość

oto pieprzone infolinie, ja się tak nie mogę dodzwonić do urzędu miasta kraków, czuję się tak jakbym co najmniej dzwoniła do królowej angielskiej,

a
awe

w poliklinice psk 4w rejstracji też nikt nie odbiera telefonów i niepełno sprawni pacjenci osobiście mószą jechać by się dowiedzieć że specjalista nie przyjmuje

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3