Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Projektant z Katowic pokaże swoją nową kolekcję na Open'erze ZDJĘCIA Bartosz Pilawski ma pracownię w Fabryce Porcelany

Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska
Letnia kolekcja marki PILAWSKI
Letnia kolekcja marki PILAWSKI Materiały prasowe
Wywodząca się z katowickiej Fabryki Porcelany marka PILAWSKI pojawi się na jednym z największych polskich festiwali muzycznych, czyli na zaczynającym się 3 lipca 2019 r. w Gdyni Open'er Festival.

Letnią kolekcję marki PILAWSKI - "Wild Heaven" będzie można podziwiać na 4 oficjalnych pokazach mody, odbywających się każdego dnia gdyńskiego festiwalu. 

Ciuchy unisex

Modelki zaprezentują zwiewne koszule i tuniki, letnie bluzy czy krótkie spodenki. Nie zabraknie w pokazie panów, bo kolekcja jest mocno unisexowa i ciuchy wyglądają równie dobrze na przedstawicielach obu płci.

- To dla mnie wielkie wyzwanie móc pojawić się w tym roku na kultowym i prestiżowym Open'er Festival. Wiem jak wymagającą jest publiczność tego festiwalu i już nie mogę doczekać się na spotkanie z nią "na żywo". Moją najnowszą kolekcję przygotowałem z myślą o ludziach korzystających z uroków lata, którzy cenią sobie wygodę w naturze, jak i miejskim zgiełku. Cieszę się także na doznania muzyczne, które czekają nas wszystkich na tym festiwalu - mówi Bartosz Pilawski, twórca i projektant marki PILAWSKI.

Kolekcję marki PILAWSKI będzie można także kupić w oficjalnej strefie showroom Open'er Festival.

Zwierzęce printy i błękit letniego nieba

Letnia kolekcja Bartosza Pilawskiego to połączenie dzikich, zwierzęcych printów z błękitem letniego nieba. Projektant proponuje nam zestawienie dwóch pozornie kontrastowych motywów, które w rezultacie tworzą spójną kombinację.

"Wild Heaven" jest piątą kolekcją Bartka Pilawskiego. W kolekcji znajdziemy szorty, swetry, bojówki oraz torby, które charakteryzuje nietuzinkowe połączenie wzorów oraz kolorów. Pełną kontrastów kolekcją „WILD HEAVEN”pokazuje, że nie można bać się łączenia wzorów, nawet tak skrajnych jak cętki i pasy.

Oprócz klasycznych modeli znanych z poprzednich sezonów, znajdziemy wiele nowych, takich jak szlafroki, letnie parki oraz katany idealne na chłodne, letnie wieczory.

Większość modeli występuje w pełnej gamie wzorów oraz kolorów. Daje to możliwość tworzenia stylizacji od total look-
ów, przez nieoczywiste połączenia, aż do prostych zestawów na co dzień.

Fascynacja streetwearem

Projektant ma niespełna 24 lata, zatem nieobca jest mu fascynacja streetwearem. Cechuje go swoboda i próba przekraczaniem granic. Cechy te są powiązane z pokoleniem millennialsów, którego młody projektant jest częścią.

Motywy, które proponuje nam na nadchodzący sezon letni to odważne cętki, print letniego, błękitnego nieba, paski oraz monogram marki, który powraca w nowej, nieznanej dotąd odsłonie.

Nie przegapcie

 
Tym razem kolekcja została poszerzona o akcesoria i dodatki. Znajdziemy w niej materiałowe torby uszyte z miękkiej bawełny w monogram. Torby zaprojektowane są tak, aby były spójnym dopełnieniem nowej kolekcji. Znajdziemy je w trzech rozmiarach. Rozmiar XXL oraz XL, to torby stworzone z myślą o osobach, które stawiają na uniwersalność. Torby dzięki starannemu wykonaniu będą świetnie komponować się ze stylizacjami biurowymi, natomiast w weekend możemy swobodnie zamienić je w torbę na casual’owe wyjścia.

Dopełnieniem całej linii jest mała torebka, która sprawdzi się na wieczorne wyjście i przełamie elegancki look nietuzinkowym dodatkiem. Torby łączy nie tylko nadrukowany na nich monogram, ale także dołączony do każdej z nich nietypowy pasek, który pozwala nam w dowolnych konfiguracjach zmieniać jej charakter. W kolekcji znajdziemy również chusty z delikatnego materiału w dwóch wersjach: białą w monogram oraz cętkowaną - które pomogą w dopełnianiu letniej stylizacji.

Współpraca z festiwalami

Bartosz Pilawski swoją przygodę z festiwalami rozpoczął już wcześniej, nawiązując współpracę z Festiwalem Tauron Nowa Muzyka. Projektant stworzył dla tegorocznego #FTNM oficjalną linię ubrań, którą było można kupić podczas katowickiego festiwalu.

PILAWSKI to nowa marka ubrań na polskim rynku. Już po kilku prezentacjach pierwszej  kolekcji „The First Show” zaczęła zyskiwać na popularności wśród fanów mody i coraz częściej pojawiać się na półkach uznanych showroomów, m.in w Warszawie i Krakowie.

Za projekty odpowiedzialny jest 24 letni Bartosz Pilawski. Pochodzący ze Szczecinka projektant obecnie tworzy w swojej katowickiej pracowni w Fabryce Porcelany, gdzie ma również swój showroom. Jego projekty powstają z myślą o ludziach, dla których świeże spojrzenie na modę stanowi sposób ekspresji siebie. Klienci otrzymujaą projekty, które mają być nie tylko piękne, ale również funkcjonalne, niezależnie od okazji ich użycia.

Zobaczcie koniecznie

Jak produkowany jest prąd w Elektrowni w Rybniku?

Debata DZ: Jak walczyć ze smogiem?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski