Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocja regionu zauważona i zbadana

DUN
Zbadano efektywność listopadowej kampanii promocyjnej Lubelszczyzny.

Spośród tysiąca respondentów z województw mazowieckiego i śląskiego 9,6 proc. potwierdziło znajomość akcji reklamowej naszego regionu. 7,9 proc. stwierdziło, że zna hasło kampanii: "Wyłącz napięcie, włącz zasilanie". Promocja Lubelszczyzny kosztowała 750 tys. zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski