Przebudowa skrzyżowania ul. Krochmalnej z ul. Diamentową. Zmiany w organizacji ruchu

ds
Adrian Tomczyk/archiwum
Kolejne zmiany czekają kierowców w związku z przebudową skrzyżowania ul. Krochmalnej z ul. Diamentową.

- Zmiany zostaną wprowadzone w środę po porannym szczycie komunikacyjnym. Będą one polegać na przeniesieniu ruchu w obu kierunkach na nowobudowaną, północną jezdnię ul. Krochmalnej (po stronie Lubelskiego Klubu Jeździeckiego) - informuje Karol Kieliszek z zespołu prasowego Urzędu Miasta Lublin

Ruch pieszy i rowerowy również zostanie przeniesiony i pokierowany po stronie LKJ. Przystanek komunikacji miejskiej dla jadących w stronę Dworca PKP zostanie zorganizowany na wysokości podpór budowanych estakad.

Pomiędzy opisywanym przystankiem, a tym dla jadących w stronę ul. Jana Pawła II będzie przejście dla pieszych.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
mieszkaniec

przy makro jest skrzyzowanie z kółkiem w srodku a nie rodno,
rodno nie powinno pozwalac samochodom na jazde wprost tylko zmuszac do wytracenia predkosci i objezdzania do okola
tak jak przy lwowskiej, bo jesli da sie jechac caly czas prosto to nie powinno sie to nazywac rondem

1: 500

Przy Makro też ruch płynny, czasem

t
tak czy nie

Dokładnie. Dobrym przykładem jest rondo u zbiegu ulic Lwowska, Andersa i Koryzonowej. Ruch jest płynny.

q
qqq

Tam wystarczyło zrobić normalne rondo bez świateł , czyli tylko zmienić znaki i dokumentację. Zwykłe rondo z ustapieniem pierwszeństwa na wjeździe to genialny wynalazek stosowany na całym świecie. Nie ma lepszego wynalazku i żadna inteligentna sygnalizacja i żadne wiadukty nie poprawią płynnosci. Ale megalomania gospodarza tego miasta jest przeogromna i czym drożej tym lepiej.

K
Kirk

Nie napiszę co myślę o człowieku który wymyślił przebudowę tego skrzyżowania do takiej formy
jak czytamy w artykule bo naraziłbym się na odpowiedzialność karną.
Korki i wypadki na tym skrzyżowaniu są przez kolizyjne przecinanie się kierunków ruchu (lewoskręty)
i dlatego wiadukty powinny być dla lewoskrętów a nie dla jazdy na wprost która
nie stwarza żadnego zagrożenia. Rondo zaplanowane pod wiaduktami to nadal skrzyżowanie kolizyjne,
z sygnalizacją świetlną a tym samym korkujące przejazd. Czy ktoś myśli ze na rodzie nie będzie wypadków?!
A szczytem wszystkiego będzie zawracanie na skrzyżowaniu z Wrotkowską lub rondzie z Nadbystrzycką
by pojechać w Krochmalną lub od Krochmalnej w stronę Wrotkowa. Ten który to wymyślił chyba nie był w tej
okolicy w ogóle a już na pewno nie w godzinach szczytu.
Ps. dobrze że już niedługo wybory.

Dodaj ogłoszenie