Przegląd prasy: Jacek Bąk mówi o swoim małżeństwie

LUB
Jacek Bąk
Jacek Bąk
- Przyjechałem do Lublina i okazało się, że żona odchodzi z jakimś facetem - zdradził w rozmowie z "Przeglądem Sportowym" były piłkarz reprezentacji Polski, Jacek Bąk.

- Życie sportowca często komplikuje się po zakończeniu kariery. U mnie tak się stało - mówi Bąk "Przeglądowi Sportowemu". - Pal sześć ten kierat, wstawanie, śniadanie. Drobiazg, naprawdę. 13 maja skończyłem granie. Dwa dni później przyjechałem do Lublina i okazało się, że żona odchodzi z jakimś facetem. Po prostu wyprowadziła się z domu. Jakiś sygnał, miesiąc przed moim powrotem z Austrii, puścili mi na ten temat znajomi. Mówili: "Słuchaj, Anka chyba ma jakiegoś fagasa". "Pier..." - pomyślałem. Przyjeżdżała co dwa trzy tygodnie do Austrii, wcześniej do Kataru. Wszystko było w porządku, ale tak naprawdę nic nie było Ok. Biegałem za piłką, kasa na konto wpływała, a tymczasem pani Ania ruszyła w tango. Dopiero później zaczęły wypadać trupy z szafy.

(...) Te trupy to długi, jakie zostały do spłacenia. Żona chciała firmę, więc dałem jej pieniądze na rozkręcenie, 3-4 miliony złotych. Tak rządziła, że oprócz tych pieniędzy jeszcze pół miliona długów zrobiła. Nie miała czasu na pilnowanie interesu, bo w kółko siedziała na zabiegach upiększających. Kiedyś w Nałęczowie pobiegła odsysać tłuszcz, a kobieta pyta: Z czego? Pani waży 52 kilogramy! Portfel był za to regularnie wysysany. Dziś jestem wściekły. Nie żałowałem tych pieniędzy. To przecież żona, matka mojego dziecka. 25 lat byliśmy ze sobą. Dopóki grałem, życie kręciło się w dobrą stronę - mówi Jacek Bąk (...).

źródło: przegladsportowy.pl


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową. Zapisz się do newslettera!

Wideo

Komentarze 35

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kempes

Jacek nic to tylko zycie glowa do gory byles i jestes mocnym gosciem,bardzo przykro ale najwazniejsze to teraz twoj syn i twoje zdrowie,bardzo fajnie bylo cie spotkac po latach wtedy po meczu z Belgami,dzieki za koszulke i powodzenia w nowej roli w naszym Motorze nara

L
L4

Dramat lubelskiego Makrokosmosu!!!!!

G
Gość

Kobiecie nalezy wierzyc tylko jak ma w środku p.....a tak mój zajomy mówił z Dusznik wlkp może żart moze i prawda tego nie wiem?????/.
Panie Jacku napisz pan ksiazke o`karierze piłkarskiej pisze w Poznaniu Reiss pisze Wałęsowa D. uważam przy tak bogatej karierze watto pomyślec

k
kolo

Wiedziałeś,że bierzesz lachociąga.Teraz trochę za późno na płacz :/

j
ja

ALE PIERDOLENIE. TYPOWE GADANIE FACETA, KTÓREMU SIĘ NIE UDAŁO I CISKA ŻALAMI NA FORACH. JAKBY PAN MIAŁ TROCHĘ OLEJU W GŁOWIE TO BY PAN WIEDZIAŁ, ŻE ANI ZDRADA, ANI INNE MORALE NIE ZALEŻY OD PŁCI, WIEKU ANI ROZMIARU BUTA. TO JEST KWESTIA ZASAD, KTÓRE SIĘ MA WEWNĄTRZ. WSPÓŁCZUJE, ŻE PAN SOBIE NIE ZNALAZŁ DOBREJ KOBIETY, ALE MOŻE WŁAŚNIE PROSZĘ NAJPIERW SPOJRZEĆ NA SIEBIE DLACZEGO?. KTÓRA PORZĄDNA KOBIETA CHCIAŁABY TAKIEGO FACECIKA, KTÓRY PISZE KOMENTARZE O TAKIEJ TREŚCI NA TAKIM POZIOMIE? NAJPIERW PROSZĘ SPOJRZEĆ NA SIEBIE DROGI PANIE.

s
saraa

w życiu nie pracowała, zresztą szkoda gadać. Szkoda mi Jacka i tyle. Chyba udawał, że nie widzi albo nie miał przyjaciela w Lublinie, który by mu truchnął co ta żonka tu wyczynia.

A
Asior

Oprócz naszych matek oczywiście. Nigdy s.ce nie zaufaj, bo przegrałeś. A te z kaliny rodem to już w ogóle. Najgorsze france.

J
JPII

głupie gadanie, nie jeden cwaniak pewnie myślał, ja to swoją babe pilnuje, sprawdzam, jestem na miejscu wiec mi nic nie grozi. Otóż chuja prawda, możesz dzień w dzień sypiać ze swoja laską w jednym łóżku i mysleć że jest Ci oddana, wierna, a gdy idzie do pracy robi swoje za Twoimi plecami. Świat jest duży i wiele przypadków widział. Tak wygląda proza życia, jak będziesz miał żone i dzieci a sytuacja zmusi Cie do wyjazdu za chlebem zeby utrzymać rodzinę to pierwsze co zrobisz to sie rozwiedziesz żeby nie powielić sytuacji Jacusia? Bzdury opowiadasz, tyle w temacie

F
Fernando

Bierz ją na rogi byku, rogami, rogami

T
TANIA PRYTA :p

Pewnie że nie sam, ją dorzuci na wionko to sam nie będzie, na kalinie towarzysta nie bedzie brakować

p
poznaniak z korzeniami LB

Panie Jacku kobieta z pieniędzmi dostaje głupiego rozumu a zatem zaufanie OGRANICZONE ,ta kobieta żyła ponad stan dzięki panu bardzo ciężkiej pracy ,wylanie hetolitrów potu,szkoda ze jej odwaliło ale nie pierwszy nie ostatni taki facet ,szkoda tylko syna który stoji na rozdrożu rodziców.Zdrowych Spokojnych Świąt dla pana syna i rodziców

a
analfabeta

Kobieta to nie przedmiot i nie własność

n
[email protected]

Po prostu Cię wydoiła. Jak widać, nie można mieć wszystkiego. Najważniejsza jest jednak duchowość, wtedy można być szczęśliwym pośród syfu tego świata.

O
OLA BOGA!!!!!

Co mam się zastanawiać, czy z każdym problemem mam lecieć do tabloidów ? kolego to Ty się zastanów, kola laska puściła nie bokiem a bąkiem a Ty lamentujesz że mam nad nim ubolewać ? Po co się wiązał z kim by żyć w rozłące. Jak chciał mieć laske i kase i żyć 1500 km na odległośc to do kogo ma pretencje że dał się puścić ???? Może masz podobne doświadcznie do Bąka i się z nim solidaryzujesz, ale nie wymagaj współczucia wobec niego, bo to typowy zabieg marketingowy by z brudami rodzinnymi latać po gazetach i użalać się się nad swoim losem, lepiej pomyśl nad tymi co nie mają co do gara włożyć i mają 4 dzieci, a nie nad tym że jakiś śmieszny lanser bĄk został sam a żonka skubęła mu brylanciki za 1,5 baniki ...... ;/

m
marek

Czyż nie prawda???

Dodaj ogłoszenie