PZU testuje w Lublinie nowy system informatyczny. Wkrótce ma on działać w całej Polsce

EP
materiał ilustracyjny
Udostępnij:
Zmiana ma być przełomowa. PZU rezygnuje z systemu, z którego korzysta od … 17 lat. Pilotażowa wersja programu jest od poniedziałku testowana w Lublinie. Zarząd firmy zapewnia – nowy system nie przyniesie żadnych zwolnień.

Platforma o nazwie Everest pozwoli m.in. przejść na elektroniczny obieg dokumentów w spółce. To ma usprawnić obsługę klientów. Przysłuży się też naturze. – Dziś przeciętny agent po tygodniu pracy musi dostarczyć nam dwie ryzy różnych papierów. Po wprowadzeniu nowego systemu wystarczy kilkanaście kartek – tłumaczył w poniedziałek Rafał Grodzicki, członek zarządu PZU Życie.

Nowy system pozwala też na sprawniejsze zarządzanie bazą klientów. W praktyce ma to oznaczać, że pracownicy PZU i agenci będą mieć łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Szybciej wyliczą koszt ubezpieczenia, wznowią polisę czy wprowadzą do niej zmiany.

System będzie wdrażany etapami. Pierwszy z nich rozpoczął się w poniedziałek (18 listopada). Firma udostępniła Everest około 70 agentom wyłącznym i 30 pracownikom PZU z Lublina. Teraz czeka na ich opinie i uwagi.

Dlaczego ubezpieczyciel wybrał właśnie Lublin? Chodzi ponoć o doświadczoną kadrę, która kilka lat temu wdrażała inny ważny dla spółki system (do likwidacji szkód). – Jestem przekonany, że i tym razem sprostamy zadaniu – mówi Jacek Weremczuk, dyrektor oddziału regionalnego w Lublinie.

Kolejnym etapem będzie udostępnienie systemu wszystkim agentom i oddziałom sprzedażowym w woj. lubelskim i podkarpackim. Pełne wdrożenie nastąpi do połowy 2016 r. Zarząd PZU zapewnia, że nowy system nie spowoduje żadnych zmian kadrowych. Pracownicy nie powinni obawiać się zwolnień. Obecnie PZU w całej Polsce zatrudnia około 12 tys. pracowników. Ma też z 10 tys. agentów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 10

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

K
KOLKA
SPADŁAM Z EVERESTU PO 23 LATACH -PRACOWNIK PZU ETAT-POŚREDNIK PZU -AGENT PZU
SZUKAM LUDZI POKRZYWDZONYCH PRZEZ SYSTEM EVEREST
IZABELA KOLKA KARTUZY KLONOWA 15
A
Agent Number ONE
Z powodu wielości okienek do przejścia w Evereście i prędkości połączeń z serwerem PZU jestem w stanie wystawić ok. 30% polis zawieranych w Titusie, a pracuję z tym systemem od tygodnia. Czy ktoś jest w stanie policzyć jakie straty poniesie PZU w związku z wprowadzeniem niedopracowanego systemu? Za Gomułki odpowiedzialny za to stanął by przed sądem za sabotaż.
E
EVEREST = PORAŻKA
EVEREST = PORAŻKA
K
Kapelusz
Z tego co widzę, wiem i słyszę, to ten system ma wyeliminować kanał sprzedaży przez agentów mobilnych w tej firmie.
g
gość
szkoda, że Jelenie w centrali PZU nie biorą pod uwagę faktu, że żaden polski operator GSM nie oferuje w 100% pokrycia kraju w internet mobilny. Zatem o nowych polisach zawieranych w terenie PZU może zapomnieć. Ale cóż, Centrala PZU mieści w Warszawie. Tam internet mają.
a
anonimus
Niezła ściema Pana Dyrektora .Region lubelski został zgłoszony przez niego i jego świtę bo po pierwwsze mają dojścia gdzie trza, po drugie jak pieprznie to gdzieś na ścianie wschodniej, po trzecie niezłę premię szanowny dyrcio otrzyma jak wszystko będzie sukcesem a będzie. Robole czytaj agenci niech testują, testują.......
Poza tym to jakaś pseudoreklama PZU
:/
zmian kadrowych nie będzie za to pracownicy "dzięki" temu systemowi mają być dostępni dla pracodawcy 24h/dobę, "wybrańcy" otrzymali nawet mobilny internet żeby nie mogli się migać od pracy nawet podczas snu;)
q
qwert2
Bo przysłali nam polisy na stary i obecny numer rejestracyjny (ten sam pojazd, rok, VIN), a tylko jedną zapłaciłem. Mamy w firmie kilkanaście samochodów i niewiele brakowało, by w panice zapłacić. Strach pomyśleć, co będzie teraz...
M
Mike
A czy ten system rozpoznaje mowę zwierząt??...
r
robi
z mojego doświadczenia jako agenta PZU mogę powiedzieć że im więcej komputerów, tym więcej papierologii i zamieszania. Kiedyś wystarczył telefon do pani Krysi czy Marysi i sprawa była szybko załatwiona. Teraz, aby wymienić tusz w drukarce trzeba sprawę zgłaszać przez system informatyczny do jakiegoś ważnego centrum obsługi technicznej i czekać parę dni podczas gdy informatyk siedzi za ścianą w sąsiednim pokoju. O wyjaśnieniu wątpliwości w naliczeniu prowizji można zapomnieć. Ktoś chyba pracował nad tym aby maksymalnie obrzydzić korzystanie z systemów informatycznych w PZU. Teoria swoją drogą a rzeczywistość swoją...
Dodaj ogłoszenie