Platforma o nazwie Everest pozwoli m.in. przejść na elektroniczny obieg dokumentów w spółce. To ma usprawnić obsługę klientów. Przysłuży się też naturze. – Dziś przeciętny agent po tygodniu pracy musi dostarczyć nam dwie ryzy różnych papierów. Po wprowadzeniu nowego systemu wystarczy kilkanaście kartek – tłumaczył w poniedziałek Rafał Grodzicki, członek zarządu PZU Życie.
Nowy system pozwala też na sprawniejsze zarządzanie bazą klientów. W praktyce ma to oznaczać, że pracownicy PZU i agenci będą mieć łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Szybciej wyliczą koszt ubezpieczenia, wznowią polisę czy wprowadzą do niej zmiany.
System będzie wdrażany etapami. Pierwszy z nich rozpoczął się w poniedziałek (18 listopada). Firma udostępniła Everest około 70 agentom wyłącznym i 30 pracownikom PZU z Lublina. Teraz czeka na ich opinie i uwagi.
Dlaczego ubezpieczyciel wybrał właśnie Lublin? Chodzi ponoć o doświadczoną kadrę, która kilka lat temu wdrażała inny ważny dla spółki system (do likwidacji szkód). – Jestem przekonany, że i tym razem sprostamy zadaniu – mówi Jacek Weremczuk, dyrektor oddziału regionalnego w Lublinie.
Kolejnym etapem będzie udostępnienie systemu wszystkim agentom i oddziałom sprzedażowym w woj. lubelskim i podkarpackim. Pełne wdrożenie nastąpi do połowy 2016 r. Zarząd PZU zapewnia, że nowy system nie spowoduje żadnych zmian kadrowych. Pracownicy nie powinni obawiać się zwolnień. Obecnie PZU w całej Polsce zatrudnia około 12 tys. pracowników. Ma też z 10 tys. agentów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?