18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Reklama woj. lubelskiego, a w niej lotnisko, Roztocze i ... Tor Lublin (WIDEO)

EP
Fragment nowego spotu promującego woj. lubelskie
Fragment nowego spotu promującego woj. lubelskie Materiały promocyjne
To miejsce przyjazne ludziom, gdzie można rozsmakować się w życiu - w takim świetle ma pokazać woj. lubelskie najnowszy spot przygotowany na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie. Filmik wzbudził sporo kontrowersji, bo pojawia się w nim przeznaczony do likwidacji Tor Lublin.

- Nie można na ten spot patrzeć przez pryzmat kawałka asfaltu, który został pokazany w ułamku sekundy - apelował Krzysztof Hetman, marszałek woj. lubelskiego w czasie środowej konferencji prasowej. I zapewniał, że obiektów na których można uprawiać sporty motorowe jest w naszym regionie dużo więcej.

- Mamy tor w Białej Podlaskiej, w Biłgoraju, mamy nowy tor lubelskiego WORD-u - wymieniał Piotr Franszek, szef Departamentu Promocji w Urzędzie Marszałkowskim w Lublinie.

- Jest też byłe lotnisko w Ułężu. Jego dzierżawca złożył interesujący projekt przewidujący powstanie tam z jednej strony toru doskonalenia techniki jazdy, a z drugiej miejsca do ... tych różnych bączków - mówił Hetman.

Spot kosztował 350 tys. zł brutto. Przygotowała go warszawska agencja reklamowa San Markos, która została wyłoniona w przetargu. Ujęcia kręcone były m.in. w szklarniach JMP Flowers w Stężycy, w ZA Puławy, w Kazimierzu Dolnym, Zamościu, na Roztoczu, a także w Porcie Lotniczym Lublin i na Torze Lublin. Właśnie kadr z tego ostatniego miejsca wzbudził spore kontrowersje. Pisaliśmy o tym wczoraj. - Poczułem się zniesmaczony. Przecież tor będzie likwidowany. Nie dość, że władze nic w tej sprawie nie robią, to jeszcze wykorzystują obiekt do promocji - komentował Michał, jeden z użytkowników obiektu przy ul. Zemborzyckiej w Lublinie.

Spot zadebiutował w telewizji w okresie świątecznym. Można go obejrzeć m.in. w TVP, Polsacie, TVN oraz na kanałach tematycznych jak TVN Style czy Discovery Channel. Będzie emitowany do końca stycznia. Łącznie ma być wyświetlony około 2 tys. razy. Koszt tej części kampanii promocyjnej to 1,5 mln zł.

Urząd Marszałkowski w Lublinie zapewnia, że na tym nie koniec. W tym roku chce przygotować jeszcze dwa inne spoty. Jeden ma promować nasz potencjał gospodarczy, drugi będzie zachęcał do odwiedzenia naszego regionu zimą. Z nagraniem jest tylko jeden problem. - Cały czas czekamy na śnieg - tłumaczył Franaszek.

A Wy, co myślicie o nowej reklamie naszego województwa?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski