Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Skrzyżowanie Bohaterów Monte Cassino - Kraśnicka czeka na sygnalizację świetlną

Artur Jurkowski
Kierowcy narzekają na organizację ruchu na skrzyżowaniu . Chodzi głównie o skręt w prawo w al. Kraśnicką dla samochodów jadących od strony ul. Armii Krajowej.
Kierowcy narzekają na organizację ruchu na skrzyżowaniu . Chodzi głównie o skręt w prawo w al. Kraśnicką dla samochodów jadących od strony ul. Armii Krajowej. Małgorzata Genca
Gotowy jest już asfalt, stoją nowe słupy trakcji trolejbusowej, ale kierowcy dalej nie mogą korzystać w pełni ze skrzyżowania ul. Bohaterów Monte Cassino i Kraśnickiej. Powód? Brak sygnalizacji świetlnej. - Wykonawca czeka na dostarczenie sterownika, czyli mózgu kierującego zmianami świateł. Bez niego sygnalizacja nie może zostać uruchomiona. A bez sygnalizacji skrzyżowanie nie może działać w pełni - wyjaśnia Karol Kieliszek z biura prasowego ratusza.

Obecnie można bez problemu przejechać na wprost al. Kraśnicką oraz skręcić z niej w prawo w ul. Bohaterów Monte Cassino. Wjazd z ul. Bohaterów Monte Cassino jest możliwy tylko w prawo. - Nie są dopuszczone lewoskręty oraz możliwość przejazdu na wprost w ciągu ul. Bohaterów Monte Cassino - przypomina Kieliszek.

Tak będzie jeszcze co najmniej przez trzy tygodnie. - Sygnalizacja świetlna powinna zacząć działać na początku grudnia - zapowiada Kieliszek.

Kierowcy narzekają na organizację ruchu na skrzyżowaniu . Chodzi głównie o skręt w prawo w al. Kraśnicką dla samochodów jadących od strony ul. Armii Krajowej.

- Przed przebudową kierowcy mieli za zakrętem wyznaczony pas, dzięki któremu mogli płynnie opuścić skrzyżowanie. Teraz takiego pasa nie ma i wyjeżdża się prosto pod samochody pędzące al. Kraśnicką. Kto to wymyślił? - irytuje się pan Andrzej, kierowca z Lublina.

Ratusz przekonuje, że to tymczasowe rozwiązanie. - Kłopot z wyjazdem zniknie wraz z włączeniem sygnalizacji świetlnej. Wówczas skręcający w prawo z ul. Bohaterów Monte Cassino będą mieli przeznaczone dla nich zielone światło - przekonuje Kieliszek. I dodaje: - Pas włączeniowy został zlikwidowany, bo przebiegał przez zatokę autobusową. Obecnie odchodzi się od takich rozwiązań.

Przebudowa skrzyżowania wraz z budową trakcji trolejbusowej trwa od maja. Inwestycja kosztuje 7,4 mln zł. Wykonawca ma czas na zakończenie robót do połowy grudnia.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski