Na powierzchni wystawienniczej obejmującej ok. 110 tys. mkw. zostały zaprezentowane cukierki, gotowe wyroby czekoladowe, wypieki trwałe oraz kawa. Wśród nich były karmelki, pralinki, cukierki czekoladowe i galaretki z Lublina.
- Uczestniczyliśmy w tak dużym wydarzeniu, bo mamy realne szanse na pozyskanie nowych klientów. To dowód na to, że polskie produkty, w tym także nasze słodycze, zyskują uznanie na całym świecie. - powiedział Aleksander Batorski, prezes FC „Pszczółka”.
Słodycze „Pszczółki” są obecne na sklepowych półkach w wielu krajach m.in. w USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Niemczech, Jordanii, Rosji, Łotwie, Czechach, Estonii, Azerbejdżanie, Słowacji oraz Mongolii. Spółka planuje zwiększyć sprzedaż, zwłaszcza do krajów Europy Zachodniej.
Zwiększenie produkcji i eksportu jest możliwe dzięki nowej fabryce. Inwestycja o wartości 153 mln zł zakończyła się w ubiegłym roku. W zakładzie na terenie podstrefy ekonomicznej na Felinie pracuje około 200 osób.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?