Speed Car Motor Lublin ma propozycje dla swoich karnetowiczów

LS
Fot. Lukasz Kaczanowski/Polska Press
W miniony weekend premier Mateusz Morawiecki ogłosił, że 12 czerwca ruszy sezon 2020 w PGE Ekstralidze. Kibice Speed Car Motoru Lublin jeszcze w trakcie zimy wykupili wszystkie dostępne karnety na nadchodzące rozgrywki, jednak z powodu pandemii koronawirusa, żużlowe zmagania będą odbywać się bez udziału publiczności. Lubelski klub odpowiedział na nurtujące wszystkich fanów pytanie, co mają w takim razie zrobić z karnetami.

Pełna treść oświadczenia klubu brzmi następująco (pisownia oryginalna):

"Szanowni Państwo,
Na wstępnie pragniemy Państwa gorąco przeprosić za długi czas oczekiwania w sprawie informacji dotyczących karnetów na sezon 2020. Było to spowodowane bardzo dynamiczną sytuacją związaną z epidemią, z którą każdy z nas się zderza codziennie. Finalnie, po długich rozmowach z władzami PGE Ekstraligi, Zarządami Klubów, a także zawodnikami, w związku z decyzją władz państwowych 12-ego czerwca nadejdzie wznowienie nadchodzącego sezonu. Niestety na tę chwilę mecze zostaną rozegrane bez obecności kibiców, co jest spowodowane troską o Państwa bezpieczeństwo.

Uprzejmie informujemy, że w związku z wieloma pytaniami z Państwa strony, przygotowaliśmy 3 warianty dla osób, które zakupiły karnet na tegoroczne mecze domowe Motoru Lublin. Jednocześnie wyrażamy ogromną nadzieję, że stale zmieniająca się sytuacja związana z odmrażaniem naszego kraju, spowoduje, że jeszcze w tym roku uda nam się gościć Państwa na Stadionie Żużlowym przy Alejach Zygmuntowskich 5. Jednakże, w nawiązaniu do obecnie panujących zasad, pragniemy wyjść naprzeciw Państwa potrzebom.

Pierwszą możliwością dotyczącą zakupionego karnetu jest jego przeniesienie wraz z posiadanym już miejscem na kolejny sezon. W wyżej wymienionym przypadku, nie należy podejmować żadnych kolejnych kroków – karnet automatycznie zostanie przeniesiony na rok 2021.

Drugi wariant polega na otrzymaniu w zamian za zakupiony karnet (nie dotyczy karnetów dziecięcych) oficjalnej bluzy teamowej 2020, która nigdy nie trafi do regularnej sprzedaży, oraz otrzymaniu 10% rabatu wraz z pierwokupem karnetu na to samo miejsce w sezonie 2021. W celu otrzymania wyżej wymienionych świadczeń, serdecznie prosimy o wiadomość mailową na adres bilety@motorlublin.com.pl, która będzie zawierać w określonej kolejności – numer karnetu, nazwisko, imię oraz rozmiar bluzy, która zostanie dostarczona do Państwa w tym sezonie.

Trzecią opcją jest całościowy zwrot pieniędzy za zakupione karnety. W celu jego otrzymania, prosimy o kontakt z platformą sprzedażową eventim.pl za pomocą formularza, znajdującego się pod linkiem - https://www.eventim.pl/help/cancellation/1. Firma rozpatrzy Państwa wniosek, a następnie zgodnie z Art. 15zp. 1. zwróci wpłacone pieniądze. W przypadku firm oraz administracji publicznej prosimy o bezpośredni kontakt z eventim.pl na adres mailowy b2b@eventim.pl.

Jednocześnie, z całego serca liczymy na Państwa wyrozumiałość i wsparcie, którego świadkami byliśmy wielokrotnie. W znacznym stopniu pozwoli nam to przetrwać nadchodzący sezon i nie zmarnować ostatnich 3 lat ciężkiej pracy."

ZOBACZ TAKŻE:

Tak wyglądali żużlowcy w 2005 roku. Zobacz archiwalne zdjęcia

Żużlowcy Speed Car Motoru Lublin i ich partnerki. Zobacz zdjęcia

Busy żużlowców PGE Ekstraligi. Zobaczcie, czym jeżdżą na zawody

Zobacz, jak zmienił się stadion żużlowy w Lublinie! Najnowsze zdjęcia

Ich nie zobaczysz już w Ekstraklasie w tym sezonie

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Krzysztof

Pieniądze za karnety już dawno poszły to jest właśnie zarządzanie klubami w Polsce

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3