Do cyklu festiwalowego CIFFT zgłoszono w tym roku w sumie 1,4 tys. filmów. Lubelska produkcja znalazła się wśród ośmiu najlepiej ocenionych.
Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa, podkreślał we wtorek, że w promocję warto inwestować. - Turystyka może być silnym impulsem rozwoju naszego regionu - zaznaczył.
Czytaj nasz turystyczny serwis Perły i Perełki Lubelszczyzny
Piotr Franaszek, szef wojewódzkiej promocji dodał, że turystów na Lubelszczyźnie przybywa: - Rocznie nasz region odwiedza 1,5 mln osób.
Nagrodzony film powstał w ubiegłym roku. Przygotowała go lubelska firma Codeina. Przeciwstawia świat wielkiego, zatłoczonego miasta, gdzie liczy się praca i ludzie nie mają czasu na odpoczynek, sielskiej Lubelszczyźnie, gdzie można "naładować akumulatory" na łonie natury. W spocie można zobaczyć ujęcia m.in. z Kazimierza Dolnego, Zamościa, Zwierzyńca czy Roztocza.
45-sekundowy spot był emitowany w TVN, TVN24, TVN Warszawa i w Polsacie. Kosztował 180 tys. zł. 85 proc. dołożyła Unia Europejska.
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową. Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?