Obecnie pod marką Sano działa 36 sklepów w północnozachodniej części Polski. W 2017 roku ich przychody przekroczyły 71 mln euro.
Zmiana nazwy sklepów Sano będzie przebiegała stopniowo, a zakończenie procesu planowane jest w ciągu pierwszej połowy bieżącego roku.
- Niebawem zakończymy połączenie naszych trzech sieci działających w Polsce, tak aby działały pod jedną nazwą. Wybraliśmy markę Stokrotka, ponieważ nazwa ta jest dobrze znana, lubiana przez klientów i ma mocną pozycję w segmencie sklepów osiedlowych. Teraz rozpoczniemy kolejny etap naszej działalności w Polsce, skupiając się na poprawie naszej pracy i otwieraniu nowych lokalizacji - mówi Dalius Misiūnas, prezes Maxima Grupė.
To nie pierwsze przejęcie w Maxima Grupė. Pod koniec ubiegłego roku szyldy ze Stokrotką pojawiły się na 30 Aldikach.
Coraz więcej Stokrotek
Pierwsza Stokrotka powstała w 1996 r. w Łęcznej. W 2018 r. sieć przejęła litewska Maxima Grupė. W tym samym roku firma przekroczyła liczbę 500 sklepów w całej Polsce. Sieć buduje nowe lokale i przejmuje inne marki.
W 2019 r. Maxima Grupė zamierza otworzyć kolejne 120-140 sklepów na pięciu europejskich rynkach. Na ekspansję i modernizację swoich lokali planuje przeznaczyć co najmniej 100 mln euro.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?