Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tarasy Zamkowe w Lublinie: Budowa na ostatniej prostej. Otwarcie w marcu (ZDJĘCIA, WIDEO)

Piotr Nowak
W sumie w centrum powstanie 150 sklepów, restauracji i obiektów rozrywkowych. W tym lokale debiutujących w Lublinie marek odzieżowych: Oysho, Waggon Paris czy New Look.

Według pierwotnych planów centrum handlowe miało być gotowe jesienią 2014 r., ale później inwestor przełożył jego otwarcie na wiosnę 2015 r. Część winy za opóźnienia ponosi podmokły teren, na którym powstaje obiekt. Teraz inwestor podkreśla, że nie obawia się powodzi. - Są zamontowane specjalne pompy, które mają zadbać o to, żeby było sucho - zapewnia Marta Drzewiecka, dyrektorka Tarasów Zamkowych.

New Look, Calzedonia, Alma
We wtorek inwestor poinformował o kilkunastu nowych markach, które wynajęły lokale w Tarasach Zamkowych. Wśród nich sklepy New Look, Big Star, Wólczanka i Calzedonia. Klienci znajdą też w centrum zegarki Swatch i Flik Flak, sklep kosmetyczny Inglot, Pocztę Polską i bary szybkiej obsługi McDonald's oraz Subway.

Pierwszy sklep w Lublinie otworzy też nowa marka grupy LPP, do której należą m.in. Reserved i Cropp. - Jeszcze nie znamy jej nazwy. Niestety, nie zdąży na otwarcie - przyznaje Marta Drzewiecka ze spółki Immofinanz.

Najwięcej miejsca, bo ponad 2000 mkw., zajmą delikatesy Alma i Enjoy Club & Bowling. Ten ostatni rozgości się na dwóch piętrach. Obok powstanie klub fitness, bawialnia dla dzieci, bary i restauracje. - Część gości będzie mogła usiąść przy stolikach na tarasie z widokiem na Zamek - zapowiada Marta Drzewiecka. Znakiem rozpoznawczym obiektu jest ogród na dachu. - Może służyć jako miejsce odpoczynku lub do organizacji wydarzeń kulturalnych. Nic nie stoi na przeszkodzie - zapewnia dyrektor.

Porządki w okolicy
We wtorek ratusz ogłosił konkurs architektoniczno-urbanistyczny na zagospodarowanie błoni pod Zamkiem. Może tam powstać "poznawalnia" przypominająca Centrum Kopernika w Warszawie. - To dobry pomysł - przyznaje Marta Drzewiecka. - Wycieczki często odwiedzają takie miejsca i przy okazji zaglądają do centrów handlowych - dodaje.

W pobliżu działają duże targowiska, jednak dyrektor Tarasów nie obawia się konkurencji. - Bazary odwiedzają inni klienci niż galerie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski