Targi Lublin: Jak zrobić z nich użytek? (ZDJĘCIA z...

    Targi Lublin: Jak zrobić z nich użytek? (ZDJĘCIA z konferencji)

    EP

    Kurier Lubelski

    Aktualizacja:

    Kurier Lubelski

    Targi Lublin: Jak zrobić z nich użytek? (ZDJĘCIA z konferencji)
    1/10
    przejdź do galerii

    ©Jacek Babicz

    Jak wykorzystać Targi Lublin do budowania pozytywnego wizerunku Lublina i Lubelszczyzny? - zastanawiali się w środę urzędnicy, dziennikarze i przedsiębiorcy w czasie konferencji w Centrum Targowo-Wystawienniczym przy ul. Dworcowej w Lublinie.
    - Położenie naszego województwa to wyróżnik, który musimy wykorzystać, by stać się bramą na Wschód. Lotnisko, Targi Lublin, a także skuteczna promocja powinny służyć temu celowi - przekonywał Piotr Franaszek, szef Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim w Lublinie.

    Redaktor naczelny Kuriera Lubelskiego zwracał uwagę, że nie osiągniemy sukcesu bez ścisłej współpracy z partnerami ze Wschodu. - Dziś tej współpracy nie ma w ogóle. Musimy wypracowywać lepsze kontakty - mówił Dariusz Kotlarz.

    - Potrzebna jest też dobra komunikacja z naszymi udziałowcami, czyli samorządem miasta i województwa oraz Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Przed nami długa droga i dużo pracy - puentowała Beata Gorajek, prezes Targów Lublin.

    Tylko w 2012 r. w budynku odbyły się 23 imprezy targowe.

    Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.kurierlubelski.pl/piano


    Czytaj treści premium w Kurierze Lubelskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (5)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Zacznijmy od podstaw

    podatNIK (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 56 / 35

    Zacznijmy od podstaw czyli publikacji kosztów utrzymania zarządu tej samorządowej spółki, a później angażujmy się wszyscy z forumowiczami włącznie.

    Mnie osobiście by na to spotkanie nawet końmi...rozwiń całość

    Zacznijmy od podstaw czyli publikacji kosztów utrzymania zarządu tej samorządowej spółki, a później angażujmy się wszyscy z forumowiczami włącznie.

    Mnie osobiście by na to spotkanie nawet końmi nie zaciągnęli, bo jak wydają rocznie miliony na siebie, to jakoś nie chcą się z nikim dzielić - tak jak odpowiedzialnością za rozwój...

    Tak poza tym, to pora uczyć się od tych, którzy nie mają takich problemów jak puste hale przez większość roku. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Targii

    Uncel (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 54 / 41

    Targi cierpią przez "lubelskie" zarządzanie. Zero myślenia perspektywicznego, zero reklamy, tylko żeby dożyć do pierwszego. Ceny z kosmosu. Targi w innych miastach były dwa wystawców praktycznie za...rozwiń całość

    Targi cierpią przez "lubelskie" zarządzanie. Zero myślenia perspektywicznego, zero reklamy, tylko żeby dożyć do pierwszego. Ceny z kosmosu. Targi w innych miastach były dwa wystawców praktycznie za darmo przez kilka lat tylko po to żeby nabrać rangi. Panowie i Panie zza biurek, postawienie budy z biletami obok tak zajebistej hali to nie wszystko. O prestiż walczy się latami a nie ceną biletów. Szkoda żeby nasz region na tym cierpiał a to co słychać było po targach 3d i poligrafii od wystawców to lepiej niech zostanie już kartą historii. Włączcie myślenie a nie przerabiacie podręczniki marketingu.
    Ale i tak życzę wam powodzenia :)zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Troszkę szkoda

    Uncle (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 59 / 31

    Targi cierpią przez "lubelskie" zarządzanie. Zero myślenia perspektywicznego, zero reklamy, tylko żeby dożyć do pierwszego. Ceny z kosmosu. Targi w innych miastach były dwa wystawców praktycznie za...rozwiń całość

    Targi cierpią przez "lubelskie" zarządzanie. Zero myślenia perspektywicznego, zero reklamy, tylko żeby dożyć do pierwszego. Ceny z kosmosu. Targi w innych miastach były dwa wystawców praktycznie za darmo przez kilka lat tylko po to żeby nabrać rangi. Panowie i Panie zza biurek, postawienie budy z biletami obok tak zajebistej hali to nie wszystko. O prestiż walczy się latami a nie ceną biletów. Szkoda żeby nasz region na tym cierpiał a to co słychać było po targach 3d i poligrafii od wystawców to lepiej niech zostanie już kartą historii. Włączcie myślenie a nie przerabiacie podręczniki marketingu.
    Ale i tak życzę wam powodzenia :)zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    jakiego marketingu?

    Itsmagic (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 48 / 40

    Podręczniki marketingu? - na pewno nikt w Lubelskich Targach nie "przerabiał" chyba że w sensie dosłownym. To ciekawe że mając taaaakie zaplecze w sensie nieruchomości, świetne położenie - pojemne...rozwiń całość

    Podręczniki marketingu? - na pewno nikt w Lubelskich Targach nie "przerabiał" chyba że w sensie dosłownym. To ciekawe że mając taaaakie zaplecze w sensie nieruchomości, świetne położenie - pojemne parkingi - a targi są płatne dla gości (i naturalnie podniebne ceny dla wynajmujących). Nadal nie przyciągają zadowalających tłumów. W Lublinie są firmy które organizują 1 góra 2 Eventy w miesiącu i świetnie sobie radzą (jak na warunki Lublina oczywiście) A TL mają po 3-4 imprezy z górą wynajmujących i jakoś nie potrafią przekuć tego w sukces - po prostu o tym nie słychać. Nie wierzę że urzędnikowi może na tym zależeć, przecież nic z tego nie ma. jak to jest że w Galerii Orkana można wystawić się bezpłatnie i wszyscy są zadowoleni (targi slubne 16.02) - uważam to za mistrzostwo organizacyjne - niech się tego urzędnicy nauczą. Niech nauczą się stwarzać szanse, możliwości, wartość dodaną (jakieś dodatkowe szkolenia, konferencje podczas targów, przecież to norma w innych miastach). Marketing to nie wszystko ale i to trzeba stosować z głową. kasę wydać potrafi każdy. Ale z pomysłem i atrakcyjnością to już trochę krucho. A przecież pomysłów może być od groma.

    Jak to jest że organizatorzy nie znają profilu odwiedzających. Przecież to zabawa po omacku. Jeśli wiem dokładnie kto przyjdzie odwiedzać targi i jak Targi chcą go przyciągnąć. To każdy będzie wiedział jak uatrakcyjnić ten czas gościom i trafić z właściwą ofertą. Targi poligraficzo - Video - foto to może jeszcze audio i transmisji - i kogo tam niby mamy spotkać z gości ? To naturalne że jak coś jest dla wszystkich - to jest dla nikogo - albo celujemy w konkretną grupę albo umieramy - I jeśli LT się nie przebudzą to coraz mniej firm będzie akceptować kosmiczne opłaty wystawiania się. Stanie się to samo co z targami edukacyjnymi W Pałacu Kultury - kiedyś były dwa razy w roku. Teraz tylko raz w roku a i tak dużych wydawnictw nie ma bo się nie opłaca !!!

    Wiem jak to organizować.
    Bo wynająć powierzchnię i powiesić kilka bilbordów - to trochę mało, w obecnych czasach na pewno nie wystarczająco. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Targi Lubelskie są mało rozpowszechniane

    poznan z lb (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 58 / 26

    Uważam że Targi Lubelskie są bardzo mało rozpowszechniania szczególnie w regionie jak i w stolicach sąsiednich regionów np Rzeszów ,Kielce czy Białystok??W kazdym mieście [powiecie powinny być...rozwiń całość

    Uważam że Targi Lubelskie są bardzo mało rozpowszechniania szczególnie w regionie jak i w stolicach sąsiednich regionów np Rzeszów ,Kielce czy Białystok??W kazdym mieście [powiecie powinny być bilbordy stałe aby tylko wpisywać daty Targów Lubelskich czy nawet informacje w trojlebusach, busach, czy autobusach.zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    O tym się mówi

    Wideo