18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Targi Lublin: Jak zrobić z nich użytek? (ZDJĘCIA z konferencji)

EP
Jak wykorzystać Targi Lublin do budowania pozytywnego wizerunku Lublina i Lubelszczyzny? - zastanawiali się w środę urzędnicy, dziennikarze i przedsiębiorcy w czasie konferencji w Centrum Targowo-Wystawienniczym przy ul. Dworcowej w Lublinie.

- Położenie naszego województwa to wyróżnik, który musimy wykorzystać, by stać się bramą na Wschód. Lotnisko, Targi Lublin, a także skuteczna promocja powinny służyć temu celowi - przekonywał Piotr Franaszek, szef Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim w Lublinie.

Redaktor naczelny Kuriera Lubelskiego zwracał uwagę, że nie osiągniemy sukcesu bez ścisłej współpracy z partnerami ze Wschodu. - Dziś tej współpracy nie ma w ogóle. Musimy wypracowywać lepsze kontakty - mówił Dariusz Kotlarz.

- Potrzebna jest też dobra komunikacja z naszymi udziałowcami, czyli samorządem miasta i województwa oraz Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Przed nami długa droga i dużo pracy - puentowała Beata Gorajek, prezes Targów Lublin.

Tylko w 2012 r. w budynku odbyły się 23 imprezy targowe.

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.kurierlubelski.pl/piano

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

I
Itsmagic
Podręczniki marketingu? - na pewno nikt w Lubelskich Targach nie "przerabiał" chyba że w sensie dosłownym. To ciekawe że mając taaaakie zaplecze w sensie nieruchomości, świetne położenie - pojemne parkingi - a targi są płatne dla gości (i naturalnie podniebne ceny dla wynajmujących). Nadal nie przyciągają zadowalających tłumów. W Lublinie są firmy które organizują 1 góra 2 Eventy w miesiącu i świetnie sobie radzą (jak na warunki Lublina oczywiście) A TL mają po 3-4 imprezy z górą wynajmujących i jakoś nie potrafią przekuć tego w sukces - po prostu o tym nie słychać. Nie wierzę że urzędnikowi może na tym zależeć, przecież nic z tego nie ma. jak to jest że w Galerii Orkana można wystawić się bezpłatnie i wszyscy są zadowoleni (targi slubne 16.02) - uważam to za mistrzostwo organizacyjne - niech się tego urzędnicy nauczą. Niech nauczą się stwarzać szanse, możliwości, wartość dodaną (jakieś dodatkowe szkolenia, konferencje podczas targów, przecież to norma w innych miastach). Marketing to nie wszystko ale i to trzeba stosować z głową. kasę wydać potrafi każdy. Ale z pomysłem i atrakcyjnością to już trochę krucho. A przecież pomysłów może być od groma.

Jak to jest że organizatorzy nie znają profilu odwiedzających. Przecież to zabawa po omacku. Jeśli wiem dokładnie kto przyjdzie odwiedzać targi i jak Targi chcą go przyciągnąć. To każdy będzie wiedział jak uatrakcyjnić ten czas gościom i trafić z właściwą ofertą. Targi poligraficzo - Video - foto to może jeszcze audio i transmisji - i kogo tam niby mamy spotkać z gości ? To naturalne że jak coś jest dla wszystkich - to jest dla nikogo - albo celujemy w konkretną grupę albo umieramy - I jeśli LT się nie przebudzą to coraz mniej firm będzie akceptować kosmiczne opłaty wystawiania się. Stanie się to samo co z targami edukacyjnymi W Pałacu Kultury - kiedyś były dwa razy w roku. Teraz tylko raz w roku a i tak dużych wydawnictw nie ma bo się nie opłaca !!!

Wiem jak to organizować.
Bo wynająć powierzchnię i powiesić kilka bilbordów - to trochę mało, w obecnych czasach na pewno nie wystarczająco.
p
podatNIK
Zacznijmy od podstaw czyli publikacji kosztów utrzymania zarządu tej samorządowej spółki, a później angażujmy się wszyscy z forumowiczami włącznie.

Mnie osobiście by na to spotkanie nawet końmi nie zaciągnęli, bo jak wydają rocznie miliony na siebie, to jakoś nie chcą się z nikim dzielić - tak jak odpowiedzialnością za rozwój...

Tak poza tym, to pora uczyć się od tych, którzy nie mają takich problemów jak puste hale przez większość roku.
U
Uncel
Targi cierpią przez "lubelskie" zarządzanie. Zero myślenia perspektywicznego, zero reklamy, tylko żeby dożyć do pierwszego. Ceny z kosmosu. Targi w innych miastach były dwa wystawców praktycznie za darmo przez kilka lat tylko po to żeby nabrać rangi. Panowie i Panie zza biurek, postawienie budy z biletami obok tak zajebistej hali to nie wszystko. O prestiż walczy się latami a nie ceną biletów. Szkoda żeby nasz region na tym cierpiał a to co słychać było po targach 3d i poligrafii od wystawców to lepiej niech zostanie już kartą historii. Włączcie myślenie a nie przerabiacie podręczniki marketingu.
Ale i tak życzę wam powodzenia :)
U
Uncle
Targi cierpią przez "lubelskie" zarządzanie. Zero myślenia perspektywicznego, zero reklamy, tylko żeby dożyć do pierwszego. Ceny z kosmosu. Targi w innych miastach były dwa wystawców praktycznie za darmo przez kilka lat tylko po to żeby nabrać rangi. Panowie i Panie zza biurek, postawienie budy z biletami obok tak zajebistej hali to nie wszystko. O prestiż walczy się latami a nie ceną biletów. Szkoda żeby nasz region na tym cierpiał a to co słychać było po targach 3d i poligrafii od wystawców to lepiej niech zostanie już kartą historii. Włączcie myślenie a nie przerabiacie podręczniki marketingu.
Ale i tak życzę wam powodzenia :)
p
poznan z lb
Uważam że Targi Lubelskie są bardzo mało rozpowszechniania szczególnie w regionie jak i w stolicach sąsiednich regionów np Rzeszów ,Kielce czy Białystok??W kazdym mieście [powiecie powinny być bilbordy stałe aby tylko wpisywać daty Targów Lubelskich czy nawet informacje w trojlebusach, busach, czy autobusach.
Dodaj ogłoszenie