To tutaj trafiają nasze paczki. Zaglądamy do ogromnej sortowni Poczty Polskiej w Lublinie

Piotr Nowak
Piotr Nowak
Trzydzieści tysięcy paczek i kilkaset tysięcy listów dziennie przechodzi przez Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy Lublin. Stąd trafiają do klientów Poczty Polskiej w naszym regionie lub do podobnych węzłów w innych częściach kraju. Pracy w sortowni na Felinie nie brakuje, bo lublinianie coraz częściej kupują przez internet i przesyłają paczki.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 8

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Paczka utknęła , zero odzewu po telefonie konsultant stwierdził że zwrócono do nadawcy coś że przyjęto. Nie polecam takiego przewoźnika.

V
Vam.p
Paczka z US do Lublina. Z Ameryki 3 dni, w Lublinie utknela od 12 lutego i zero odzewu. Tragedia. Wysyłka 30$ po to żeby czekać na łaskę poczty Polskiej. Nie polecam. Obsługa 0/10. Przyjdziesz na miejsce i tak nie dostaniesz paczki.
G
Gość
Firma w Wlk. Brytanii która wysłała paczkę twierdzi że były dwie nieudane próby jej dostarczenia.
Odbiorca twierdzi że w tym czasie nikt nie pukał do drzwi, jak też doręczyciel nie zostawił żadnego awiza w skrzynce pocztowej.
Personel Poczty Polskiej (UP Lublin 9, Łopacińskiego 5) który ma dostęp do systemu, potwierdza informacje o próbach doręczenia przesyłki, ale zapytany o brak awiza, wyjaśnia że przesyłka w ogóle nie wyjechała z Węzła...
Gdy się dzwoni do Węzła na cztery numery telefoniczne, w tym na numer kierownika zmiany, podane przez UP 9, przez cały dzień roboczy nikt nie odpowiada. Jak poinformowano również w UP 9, kontakt osobisty z węzłem jest również niemożliwy.
A
Allegrowicz
Poczta Polska w ogóle nie wykorzystuje swojego ogromnego potencjału ze względu na tragiczny poziom zarządzania tą firmą (instytucją) od kilkudziesięciu lat. Szeregowi pracownicy muszą nadrabiać ciężką pracą i wysluchiwaniem narzekań Klientów za głupotę i niekompetencję swoich przełożonych wysokiego szczebla.
z
z
Gorzej jest tylko w inpoście. Omijam jedno i drugie.
e
ezp
gdzie wsiąkają przesyłki na kilka dni. ostatnio paczka z Jeleniej Góry szła 7 dni z czego 5 przeleżała w Lublinie. Nie wspomnę o często otwartych niby przez przypadek paczkach.
G
Gość
tylko w Polsce pocztowi złodzieje mogą tak robić, bo cały personel jest w to uwikłany i żyje z okradania przesyłek, ot taka polska tradycja.
Kto pracuje na poczcie ten dobrze wie jak jest.
d
dobra zmiana
Napiszcie lepiej ile ginie po drodze i o odpowiedzialności tego bajzlu zwanego pocztą. Do dziś nie zapomnę tekstu pani chyba związkowiec z UP19 - nie mamy pana paczki i co nam pan zrobi ?
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie