To Wy - Czytelnicy jesteście naszą siłą napędową

Sylwia Szewc-Koryszko
Sylwia Szewc-Koryszko
Sylwia Szewc-Koryszko, redaktor naczelna Kuriera Lubelskiego
Sylwia Szewc-Koryszko, redaktor naczelna Kuriera Lubelskiego
Blisko 2 miliony użytkowników i ponad 24 miliony odsłon zanotowały w styczniu nasze portale: kurierlubelski.pl i serwisy naszemiasto.pl w województwie lubelskim.

Portal Kuriera odwiedziło w styczniu blisko 1,5 mln osób. Zanotowaliśmy też ponad 17,1 mln odsłon - takim wynikiem odsłonowym nie może się pochwalić żaden portal na Lubelszczyźnie! Z kolei serwisy naszemiasto.pl w województwie lubelskim, gdzie nasi reporterzy relacjonują na bieżąco to, co dzieje się miastach regionu miały blisko pół miliona użytkowników i 7 mln odsłon.

Taki wynik naprawdę cieszy, bo w momencie odpływu czytelników z prasy - co dzieje się nie tylko na rynku lokalnym, ale na całym świecie już od dawna - trzeba mierzyć się z oczekiwaniami odbiorców i starać się im sprostać. Wie o tym każdy specjalista z branży medialnej. Nie można przecież obrażać się na to, że młode pokolenie już nie sięga po tradycyjne wydania papierowe gazet, a druk nie jest dla nich atrakcyjny.

Dla każdego Czytelnika - i tego w druku i tego w sieci - trzeba mieć ofertę.

Wspomniane już wyniki oglądalności są dla nas żywym dowodem, że liczba naszych Czytelników stale rośnie, nawet jeśli w dobie postępu technologicznego wielu z nich z „papieru” przeniosło się do internetu. To przecież wciąż nasz Czytelnik, który jest silnie związany z naszą marką.

Serwisy internetowe Polska Press Grupy - wydawcy „Kuriera Lubelskiego” i naszemiasto.pl - od dawna zajmują 1. miejsce w kategoriach Informacje i publicystyka oraz Informacje lokalne i regionalne w rankingu w polskim internecie. W styczniu przekroczyły łącznie miliard odsłon!

Dziękujemy, że jesteście z nami - w druku i w sieci!

ZOBACZ TEŻ: Bal Mistrzów Sportu Kuriera Lubelskiego

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3