Tragiczny wypadek w Leokadiowie. Dwie osoby zginęły

RED
Dwie osoby zginęły w efekcie wypadku do którego doszło w poniedziałek, około godz. 11 w rejonie Leokadiowa (powiat puławski).

Do wypadku doszło w miejscowości Leokadiów na trasie Zwoleń - Puławy. Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że do zderzenia doszło, gdy osobowy peugeot zaczął skręcać na stację benzynową. - Jadący za nim kierowca ciężarówki nie zdążył wyhamować i uderzył w tył auta - informuje Ewa Rejn-Kozak z puławskiej policji. W wyniku zderzenia peugeot zjechał na przeciwległy pas ruchu i tam zderzył się z jadącą od strony Radomia skodą.

Na miejscu zginęły dwie osoby podróżujące peugeotem. Kierujący ciężarówką i skodą nie odnieśli poważniejszych obrażeń. Byli trzeźwi. Na miejscu pracują służby ratunkowe. Policjanci wyznaczyli objazdy. Drogowcy przewidują, że utrudnienia potrwają do godz. 15.

Wideo

Komentarze 11

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Mimi

Wielu kierowców uzywa bez sensownie kierunkowskazu tzn zbyt póżno.... zwykle włączają kierunek i w tej samej sekundzie manewr..... Do czego słuzy kierunkowskaz?? Otóz słuzy do informowania o ZAMIARZE, czyli włączamy kierunkowskaz , potem zwalniamy(w tym przypadku), upewniamy się czy manewr mozemy wykonac bezpiecznie i GO wykonujemy. Jeśli mamy z tyłu cięzarówkę to warto wziąć pod uwagę to że nie jest w stanie tak szybko zahamować jak osobówka bo masa ma na to wpływ i wydłuza drogę hamowania. Zwłaszcza jak wykonujemy manewr skrętu w lewo na posesję , a nie na skrzyzowaniu to takie nagłe decyzje poparte nagłym hamowaniem moga zaskoczyć tego z tyłu.

P
Przemek

Instruktorzy mogliby na kursach uczyć tirowców niesiedzenia na d****. Człowiek nie może przepisowo przejechać przez miejscowość, bo ryzykuje życiem.

m
migacz

kierunkowskaz włanczmy jak najpuźni bo rzarówka moze sie sjarać i wydatek

M
Marysia

połączenie mózgu z macicą !

d
dragunov

....

d
dragunov

włączył, nie włączył nie ma tutaj znaczenia. Cham w cężarowym nie zachował odstępu i tyle!

a
anka

Właśnie brak na czas "wrzucenia kierunku" powoduje nagłe hamowanie. Gdyby ludzie zawsze na czas włączali kierunkowskazy inni mieliby czas na reakcję i płynną jazdę.

a
anka

Niestety niektórzy ludzie mają taką manierę, że albo w ogóle nie włączają kierunkowskazów, albo w chwili wykonywania manewru, a trzeba dać czas innym na reakcję i na wyhamowanie.

K
Kris

Prawo o ruchu drogowym dokładnie mówi że ten z tyłu powinien zachować szczególną ostrożność przed pojazdem. Jak siedział Tirem mu na d.pie to nawet nie widział że ma włączony kierunkowskaz i go wypchał bo nie zdążył zahamować. Jakby miał odpowiednią odległość względem prędkości to ludzie by żyli!!!

W
WODNIK

PRZYCZYNĄ WYPADKÓW KIEROWCÓW SAMOCHODÓW JEST SYGNALIZOWANIE SKRĘTU W LEWO W OSTATNIEJ CHWILI. TO JEST DUŻY BŁĄD. KIEROWCÓW NA PRAWIE JAZDY INSTRUKTORZY POWINNI UCZYĆ O WCZEŚNIEJSZYM SYGNALIZOWANIU SKRĘTU W LEWO LUB PRAWO.

W
WODNIK

PRZYCZYNĄ WYPADKÓW KIEROWCÓW SAMOCHODÓW JEST SYGNALIZOWANIE SKRĘTU W LEWO W OSTATNIEJ CHWILI. TO JEST DUŻY BŁĄD. KIEROWCÓW NA PRAWIE JAZDY INSTRUKTORZY POWINNI UCZYĆ O WCZEŚNIEJSZYM SYGNALIZOWANIU SKRĘTU W LEWO LUB PRAWO.

Dodaj ogłoszenie