Trasy rowerowe w woj. lubelskim. Gdzie w weekend 2 - 3 lipcaPomysły na jednodniową wyprawę

Redakcja stronapodrozy.pl
Poznaj najbliższą okolicę - trasy w woj. lubelskim
Poznaj najbliższą okolicę - trasy w woj. lubelskim gettyimages.com/sportpoint
Udostępnij:
Szukasz pomysłu na wyprawę rowerową w woj. lubelskim? Podpowiadamy, gdzie warto się wybrać. Mamy 10 ciekawych propozycji. Mogą mieć różne stopnie trudności czy odległości, dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie. Razem z Taseo proponujemy Wam 10 tras na wyprawę rowerową w woj. lubelskim. Co tydzień wybieramy inny zestaw. Przekonaj się, jakie trasy rowerowe w woj. lubelskim przygotowaliśmy na weekend.

Rowerem po woj. lubelskim

We współpracy z Traseo przygotowaliśmy dla Was 10 tras rowerowych w woj. lubelskim, które przetestowali inni rowerzyści. Wybierz najlepszą dla siebie.

Zanim wyruszysz w drogę, sprawdź prognozę pogody.

🚲 Trasa rowerowa: Leśne klimaty

• Stopień trudności: 1.0
  • Dystans: 13,08 km
  • Czas trwania wyprawy: 1 godz. i 39 min.
  • Przewyższenia: 80 m
  • Suma podjazdów: 609 m
  • Suma zjazdów: 629 m

Sowa.jakub1 poleca tę trasę rowerzystom

Fajna trasa na popołudniową krótką przejażdżkę. Fragment t biegnie żółtym szlakiem rowerowym z Czosnówki do Krasówki przez leśnictwo Rudka. Na trasie przejeżdżamy mostem śródleśną rzeczkę - Rudkę.
Dziś pogoda była super, słonecznie, choć trochę wietrznie. W lesie jednak nie odczuwało się tego wiatru. Przyroda powoli budzi się do życia, w końcu.

🚲 Trasa rowerowa: Trasa przez gm. Głusk 2 - w kierunku zalewu

• Początek trasy: Lublin
  • Stopień trudności: 1.0
  • Dystans: 33,58 km
  • Czas trwania wyprawy: 2 godz. i 6 min.
  • Przewyższenia: 47 m
  • Suma podjazdów: 217 m
  • Suma zjazdów: 217 m

Rowerzystom trasę poleca Mriswith

Wycieczka wiodąca przez zachodnią część gminy Głusk i Zalew Zemborzycki. Wariant omijający żółty szlak rowerowy prowadzący przez Las Dąbrowa.

Jaka będzie pogoda?

🚲 Trasa rowerowa: Rowerem po Roztoczu Bełżec nr 3 Do Narola i Lubyczy Królewskiej

• Początek trasy: Lubycza Królewska
  • Dystans: 38,34 km
  • Czas trwania wyprawy: 2 godz. i 36 min.
  • Przewyższenia: 92 m
  • Suma podjazdów: 815 m
  • Suma zjazdów: 823 m

Rowerzystom trasę poleca RowerempoRoztoczu

Przebieg: Bełżec - Narol - Lubycza Królewska - Bełżec.
Wycieczkę można podzielić na dwa etapy:
• Bełżec - Narol - Bełżec (21 km)
oraz
• Bełżec - Lubycza Królewska – Bełżec (16,4 km).
Stopień trudności: średni.

0,0 km - spod dworca PKP w Bełżcu wyjeżdżamy na drogę krajow¹ nr 17 i kierujemy się w prawo. Za przejazdem, po lewej stronie dostrzegamy KAPLICZKĘ NAJŚWIÊTSZEGO SERCA PANA JEZUSA.

1,2 km - na skrzyżowaniu skręcamy w lewo i jedziemy drogą wojewódzką nr 865 w stronę Narola.

2,0 km - po lewej stronie widzimy KOŚCIÓŁ MATKI BOŻEJ KRÓLOWEJ POLSKI, 100 metrów dalej, za POPOWKĄ (przedszkolem) kryje się drewniana CERKIEW GRECKOKATOLICKA PW. ŚW. BAZYLEGO WIELKIEGO.

2,4 km - skręcamy w lewo i drogą gruntową dojeżdżamy do POMNIKA PRZYRODY „LIPKI” oraz usytuowanego pośród drzew MONUMENTU ku czci pomordowanych ROMÓW I SINTI. Powracamy na drogę wojewódzką. Jadąc nią dalej w kierunku Narola, po
prawej stronie, napotkamy KAPLICZKĘ ŚW. JANA NEPOMUCENA. Jednak ze względu na duży ruch samochodowy, korzystniej jest pojechać do Narola szosą przez Zagórę, następnie drogą utwardzoną przez las, obok rezerwatu Minokąt. Taki też opis trasy zamieszczamy poniżej.

3,7 km - za Zagórą opuszczamy szosę do miejscowości Chyże i skręcamy w lewo. Droga jest
utwardzona tłuczniem, z czasem zobaczymy na drodze asfalt.

6,3 km - rezerwat Minokąt (opis . zob. rozdział dotyczący Narola).

8,3 km - na rozwidleniu udajemy się w prawo, do miejscowości Kadłubiska.

9,5 km - wyjeżdżamy na szosę Narol - Podlesina i skręcamy w lewo.

10,9 km - dojeżdżamy do Narola, po prawej stronie dostrzegamy zespół pałacowo-parkowy Łosiów. Skręcamy w lewo. Odtąd aż do Brzezin poruszamy się czarnym szlakiem pieszym.

17,4 km - na głównym skrzyżowaniu w Brzezinach, obok kaplicy pw. św. Wojciecha, skręcamy w lewo, by szosą dotrzeć do krajówki nr 17 w Beżccu.

20,9 km - skręcamy w prawo i poboczem drogi krajowej nr 17 udajemy się do MUZEUM-MIEJSCA PAMIĘCI W BEŁŻCU, powstałego na terenie byłego hitlerowskiego obozu zagłady. Objeżdżamy teren muzeum od zachodu i szosą udajemy się do miejscowości Szalenik.

23,4 km - na skrzyżowaniu z drogą do Żyłki jedziemy na wprost.

28,7 km - docieramy do skrzyżowania dróg w centrum Lubyczy Królewskiej (opis . rozdz. dotyczący tego miasta).

Aby powrócić do Bełżca, udajemy się najpierw szosą, którą przyjechaliśmy (za drogowskazem do Nowosiółek), następnie, tuż za przejazdem kolejowym, skręcamy w pierwszą drogę w lewo. Odtąd niebieskim szlakiem rowerowym „Nad Sołokiją” kierujemy się do miejscowości Zatyle.

31,9 km - nie wjeżdżając na przejazd kolejowy w Zatylu skręcamy w prawo i po przejechaniu 500 m polną drogą wzdłuż torów natrafiamy na POMNIK KU CZCI PASAŻERÓW POCIĄGU ZAMORDOWANYCH W CZERWCU 1944 ROKU PRZEZ UPA.

36,9 km - kontynuując przejazd szlakiem niebieskim powracamy do MUZEUM- MIEJSCA PAMIĘCI W BEŁŻCU.

37,4 km - wjeżdżamy na drogę krajową nr 17 i kierujemy się w prawo, by powrócić na dworzec PKP w Bełżcu.

🚲 Trasa rowerowa: Rowerem po Roztoczu Bełżec nr 6 Rowerem do Uzdrowiska

• Początek trasy: Lubycza Królewska
  • Dystans: 35,89 km
  • Czas trwania wyprawy: 2 godz. i 58 min.
  • Przewyższenia: 150 m
  • Suma podjazdów: 799 m
  • Suma zjazdów: 901 m

RowerempoRoztoczu poleca tę trasę rowerzystom

Przebieg: Bełżec - Brzeziny - Łukawica - Wola Wielka - Huta Złomy - Nowiny Horynieckie - Horyniec-Zdrój.
Stopień trudności: trudna, ze względu na duże różnice wysokości i długie odcinki dróg gruntowych, wymagające dobrej kondycji i sprawnego roweru. Trasa wycieczki prowadzi dwoma szlakami rowerowymi Roztocza:. czarnym Linii Mołotowa i czerwonym Nad Brusienką oraz szlakami pieszymi: czerwonym Wolnościowym i niebieskim Centralnym.

0,0 km - opuszczamy dworzec kolejowy w Bełżcu i drogą krajową udajemy się w lewo, by po 100 metrach skręcić w prawo, w ul. Kościuszki, która stanowi szosę wylotową w kierunku Brzezin.

3,5 km - na skrzyżowaniu w centrum Brzezin jedziemy prosto asfaltową, wybitnie widokową drogą przez pola.

6,0 km - na rozwidleniu w Majdanie odbijamy lekko w prawo.

7,7 km - Łukawica (opis . rozdz. dotyczący Narola).

10,2 km - Wola Wielka, obok drewnianej cerkwi należy skręcić w lewo, w drogę gruntową, kierując się znakami czarnymi szlaku rowerowego Linii Mołotowa. Szlakiem tym wspinamy się zakosami na Wielki Dział. Po drodze mijamy liczne betonowe schrony bojowe Linii Mołotowa, najlepiej widoczne w chłodnej porze roku, gdy na drzewach nie ma liści.

14,9 km - Wielki Dział (390 m n.p.m.) - kulminacja trasy.

17,7 km - czarnym szlakiem rowerowym zjeżdżamy do rezerwatu torfowiskowego Źródła Tanwi w Hucie Złomy (ścieżka dydaktyczna). Skręcamy w lewo, by po 3,5 km dojechać do Polanki Horynieckiej.

21,1 km - obok zabudowań podworskich w Polance Horynieckiej (stadnina koni) natrafiamy na czerwony szlak rowerowy Nad Brusienką, którym kierujemy się w lewo, pod górę. Odtąd aż do końca trasy możemy posiłkować się opisem wycieczki nr 3 w rozdziale Horyniec-Zdrój. Wyjeżdżamy na wierzchowinę i udajemy się w prawo.

24,3 km - na następnej krzyżówce ponownie skręcamy w prawo, by w lesie odbić w lewo. Zjeżdżamy stromo do Nowin Horynieckich.
30,6 km - kontynuując przejazd szlakiem docieramy do leśnej kaplicy odpustowej pw. Matki Bożej.

34,2 km - osiągamy zespół klasztorny Franciszkanów w Horyńcu-Miasteczku.

35,8 km - uzdrowisko Horyniec-Zdrój.

Z miejscowego dworca PKP możemy udać się szynobusem do Bełżca lub, gdy pozwoli nam na to kondycja, wrócić rowerem do punktu startu drogami utwardzonymi, na przykład szlakiem Green Velo przez Nowe Brusno i Hutę Złomy do Dębin, a następnie asfaltem przez Łukawicę, Chlewiska, Brzeziny.

Dworzec PKP w Bełżcu
Przed wojną Bełżec miał bezpośrednie połączenie kolejowe ze Lwowem. Stacja Bełżec była jednym z największych zakładów pracy w okolicy. Jeszcze do końca lat dziewięćdziesiątych XX wieku, Bełżec był bardzo ważnym węzłem kolejowym. Rozpoczynało i kończyło tutaj bieg wiele pociągów zarówno pasażerskich jak i towarowych, między innymi do Wrocławia, Warszawy, Zakopanego, Gliwic, Katowic, Krakowa, Przeworska oraz Zamościa.
Dzisiaj jedynie w okresie letnim kursują szynobusy relacji LUBLIN – ZAMOŚĆ – BEŁŻEC – JAROSŁAW – RZESZÓW

Oprócz tego znajduje się tutaj punkt wyjściowy wycieczek na Roztocze oraz rozpoczynają się lub przebiegają następujące szlaki turystyczne:
piesze:
 niebieski (Centralny) przez wzniesienie wapienia (wysokości 386 m n.p.m.) i Zwierzyniec do Szastarki. Długość szlaku: 143,5 km.
 czarny (Łącznikowy) do Narola. Szlak łączy (w Bełżcu) szlaki „wolnościowy” i „centralny” ze szlakami „południowym” i im. „Brata Alberta” (w Narolu). Długość szlaku: 12 km.
 czerwony (Wolnościowy, dawniej zwany jako szlak Walk z Bandami) prowadzący z Tomaszowa Lubelskiego przez wzniesienia Krągły i Długi Goraj (szlak przechodzi siodłem pomiędzy nimi) do Hrebennego. Długość szlaku: 41,5 km.
Rowerowe:
Centralny Szlak Rowerowy Roztocza: Kraśnik – Goraj – Szczebrzeszyn – Zwierzyniec – Susiec – Bełżec – Hrebenne, znakowany kolorem czerwonym. Długość szlaku: 189 km.

Brzeziny - miejscowość sołecka Brzeziny położona jest w południowej części Gminy Bełżec, przy drodze powiatowej – 3 km od drogi krajowej Nr 17. Jest jedną z siedmiu jednostek pomocniczych działających na terenie Gminy Bełżec. Dopiero od 1 stycznia 2007 roku miejscowość ta należy do Gminy Bełżec, wcześniej leżała na terytorium Gminy Lubycza Królewska. Wieś Brzeziny ma bogatą przeszłość historyczną. W latach 1939 – 1941 Brzeziny przecięte były linią demarkacyjną miedzy Generalnym Gubernatorstwem, podporządkowanym Rzeszy Niemieckiej oraz Związkiem Radzieckim. Wielu mieszkańców wywieziono wówczas na Syberię. W Brzezinach ukrywał się komendant obwodu tomaszowskiego organizacji Wolność i Niezawisłość, wcześniej dowódca III plutonu kompanii AK Narol, dawny legionista, Stanisław Kobos PS. Wrzos. Został on aresztowany 21 stycznia 1956 roku przez UB.
W miejscowości krzyżują się dwa szlaki turystyczne: czerwony - Wolnościowy i czarny - Łącznikowy.

🚲 Trasa rowerowa: Doliną Klukówki i Tocznej na Ruską Stronę

• Dystans: 138,93 km
  • Czas trwania wyprawy: 25 godz. i 40 min.
  • Przewyższenia: 194 m
  • Suma podjazdów: 1 788 m
  • Suma zjazdów: 1 812 m

Sowa.jakub1 poleca tę trasę rowerzystom

Wycieczka z Białej Podlaskiej na ziemie Drohicką, wzdłuż dwóch rzek: Klukówki i Tocznej. Ruska strona to obecnie nazwa wsi nad Bugiem, na przeciwko Drohiczyna na lewym brzegu. Od wieków lewobrzeżną cześć Bugu w tym rejonie zasiedlała ludność rusińska. Mieszkańcy Drohiczyna po prawej stronie Bugu, stanowiący ludność polską, nazywali teren po drugiej stronie rzeki "Ruską Stroną". Nazwa została do dziś, pomimo, że ta cześć miasteczka już nie istnieje, z uwagi na losy dziejowe, kiedy teren ten będąc pod zaborami przynależał do różnych stron i miejsce stanowiło pas graniczny między nimi.

Na trasie wiele dworków m.in. w Ludwinowie, Drobinie, Chotyczach, piękny zespół pałacowo-parkowy w Korczewie, liczne zabudowania drewniane wsi, młyny na rzekach, stare brukowane dukty, przepiękna przyroda wpisana m.in. w zachodnią krańcową cześć Parku Krajobrazowego Podlaski Przełom Bugu. Po drugiej stronie Bugu, przeprawiając się promem zobaczyć można historyczną miejscowość Drohiczyn, która z swoimi licznymi świątyniami, górą zamkową, stanowi niezwykle popularne miejsce wycieczek w regionie.

Trasa na 2 dni.

DYSTANS : ok.150 km

Jaka będzie pogoda?

🚲 Trasa rowerowa: Szlakiem przydrożnych krzyży i kapliczek.

• Dystans: 46,07 km
  • Czas trwania wyprawy: 4 godz. i 25 min.
  • Przewyższenia: 84 m
  • Suma podjazdów: 1 214 m
  • Suma zjazdów: 1 220 m

Trasę rowerową mieszkańcom poleca Sowa.jakub1

Trasa o długości ok. 48 km na południowy zachód od Białej Podlaskiej. Szlak urozmaicony krajobrazowo, jedziemy przez lasy, pola, łąki, wzdłuż rzeczki Rudka i jej dopływów. Pokonujemy kilka mostków na nich.
Po drodze zobaczymy kilkanaście drewnianych krzyży z różnych epok oraz przydrożne kapliczki w tym słynne Nepomuki. W Witorożu piękna modrzewiowa dawna cerkiewka unicka z 1739 r. oraz drewniana chata kryta strzechą (ruina). W Leszczance groby powstańców AK oddziału "Zenona". W Lesie Grabarka groby pomordowanych mieszkańców Białej Podlaskiej i okolic przez Niemców w czasie II Wojny Światowej.

Drogi pół na pół asfalt i grunt. W niektórych fragmentach dość grząski piach lub podmokły teren.

Jaka będzie pogoda?

Sprawdź rowery i akcesoria dla Ciebie

miejsce #1

🚲 Trasa rowerowa: do Małej Elektrowni Wodnej w Górecku Kościelnym

• Początek trasy: Szczebrzeszyn
  • Dystans: 58,09 km
  • Czas trwania wyprawy: 6 godz. i 46 min.
  • Przewyższenia: 117 m
  • Suma podjazdów: 1 059 m
  • Suma zjazdów: 1 099 m

Pawel.freelancer poleca tę trasę rowerzystom

Szczebrzeszyn - Zwierzyniec - Florianka - Mała Elektrownia Wodna w Górecku Kościelnym - Tereszpol - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn

🚲 Trasa rowerowa: Do "Wielkiego Kanionu" na Roztoczu

• Początek trasy: Szczebrzeszyn
  • Dystans: 46,88 km
  • Czas trwania wyprawy: 7 godz. i 22 min.
  • Przewyższenia: 170 m
  • Suma podjazdów: 663 m
  • Suma zjazdów: 678 m

Trasę rowerową mieszkańcom poleca Pawel.freelancer

Wycieczka rowerowa - 46,90 km
Szczebrzeszyn - Zwierzyniec - Szozdy - "Wielki Kanion" - Tereszpol - Panasówka - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn

🚲 Trasa rowerowa: Wschód: 1220 km z jedenastolatkiem

• Początek trasy: Lublin
  • Dystans: 1 148,82 km
  • Czas trwania wyprawy: 71 godz. i 48 min.
  • Przewyższenia: 180 m
  • Suma podjazdów: 3 016 m
  • Suma zjazdów: 3 017 m

Arturooo poleca tę trasę

Piętnaście dni przygody podczas wakacyjnej wyprawy z 11-to letnim synem. Nasza trasa wiodła po wschodnim i północno – wschodnim obszarze Polski, od Lublina po Pola Grunwaldu z dojazdem na stację PKP w Olsztynku. Dzienny dystans oscylował wokół 90 km. Najdłuższy to 103 km jednego dnia, najkrótszy – 63 km. Łącznie z dojazdami, w nogach mamy 1220 km. Widać to na jednej z ostatnich fotografii. Ślad trasy z Garmina został przekonwertowany na plik GPX, który spłaszcza i skraca dokładność.

Magiczna Polska egzotyczna. Nie będę szczegółowo opisywać cudów tu zgromadzonych, znajdzie je każdy w przewodnikach - lepszych, gorszych. Bardziej precyzyjnych, mniej, wszystko jedno, gdziekolwiek się tu pojedzie, trafi, na cokolwiek zagapi, będzie dobrze. Byle się nie śpieszyć i nie oczekiwać w potocznym tego słowa znaczeniu „atrakcji”, bo ich się nie znajdzie. Najlepiej się włóczyć, bez zobowiązań, cienia przymusu, bez planu, od niechcenia… Więc, tak jak mamy w zwyczaju – nigdzie się nie spieszyliśmy. Jechaliśmy bez pośpiechu, kręcąc się po drogach pozbawionych ruchu samochodowego i bezdrożach. Czasami zmienialiśmy planowaną trasę, by dotrzeć tam, gdzie mieliśmy ochotę – jezioro, by się wykąpać, knajpkę na obiad, czy też ciekawe ruiny.
Obowiązkowo – codzienne lody, czasem po kilka razy… Baza gastronomiczna na wschodzie Polski (poza miejscami typowo turystycznymi jak Mazury) jest bardzo kiepska. Ale daliśmy radę. Spanie – namiot lub, gdy zawiodła pogoda – schroniska młodzieżowe czy pensjonat.
Ogrom tego co doświadczyliśmy - setki pokonanych kilometrów, dziesiątki poznanych osób, niespodziewane zwroty akcji – nie pozwalają, by w kilkunastu zdaniach streścić wszystkie przygody, doznania, wrażenia, zachwyty i chwile słabości, które stały się naszym udziałem. Gdyby opisać wszystko to, co zobaczyliśmy i doświadczyliśmy podczas naszego wyjazdu – wyszedłby niezły tom.
Tak więc pozostaje tylko próba podania krótkiego spisu tego, co przykuło naszą uwagę, w formie pojedynczych haseł niczym wysłanie serii z karabinu maszynowego…Celem jest Wasza wyobraźnia. To taki niby spis tagów. Między innymi z tego właśnie powodu warto odwiedzić ten rejon kraju:

Poleski Park Narodowy. Drewniane kładki nad bagnami. Ślady wojennej historii. Wielokulturowość. Cyrylica. Wschodnie języki w sklepach spożywczych. Czyste powietrze i woda w jeziorach. Prawosławie. Drewniane cerkwie malowane w niesamowite, jaskrawe kolory. Unici. Miejsca pielgrzymek. Pustka na drogach. Regionalna kuchnia. Tatarzy. Bunkry i budowle militarne. Najsłynniejsza polska stadnina koni krwi arabskiej. Zabytki techniki. Kocie łby. Leśne, piaszczyste drogi ze znakami drogowymi na skrzyżowaniach. Dzika zwierzyna spotykana na trasie. Białowieski Park Narodowy. Żubry. Drewniane wioski i ludzie żyjący tak, jakby czas stanął w miejscu. Serdeczność i uczynność miejscowej ludności. Ślady komunizmu. Narwiański Park Narodowy. Ręczne promy. Drewniane mosty. Pychówki. Synagoga w Tykocinie. Kuchnia żydowska. Biebrzański Park Narodowy. Bagna. Pustkowia. Dzika rzeka. Setki bocianów. Kanał Augustowski i śluzy. Jeziora z czystą wodą. Wigierski Park Narodowy. Klasztor kamedułów w Wigrach. Czarna Hańcza. Hańcza – najgłębsze i jedno z najczystszych polskich jezior. Suwalszczyzna i jej krajobraz polodowcowy. Pozostałości kultury Jaćwingów. Falujące wzgórza i łąki. Molenna staroobrzędowców w Wodziłkach. Stańczyki ze słynnymi wiaduktami. Puszcza Romincka – najbardziej dziki las w Polsce. Mazury -tysiące jezior, z największym polskim: Śniardwy. Ślady niemieckie. Nazistowskie budowle militarne w Mamerkach i Gierłoży. Kanał Mazurski. PGR-y. Zamki krzyżackie w Rynie i Nidzicy. Bogactwo fauny i flory. Małga – nieistniejąca mazurska wieś. Rzeka Omulew, którą trzeba pokonać wpław. Pola Grunwaldu – miejsce największej potyczki w średniowiecznej Europie.

Co było najlepsze? Wspólnie spędzony czas i nauka, że z każdej opresji ( np. łańcuch zerwany w środku lasu) można wyjść obronną ręką.
Najtrudniejsze chwile? Hmmm... Zobaczcie sami.
Sześć razy tam i z powrotem, by przenieść wszystkie majdany:

Nocleg w oczekiwaniu na pociąg do domu:

Trasa jest długa i wymagająca, ale…pokonał ją 11-to latek. Tak więc, przy odrobinie samozaparcia i motywacji – każdy da radę. Warto. Zwłaszcza dlatego, że odwiedzone przez nas tereny, ujmujące swym niepowtarzalnym klimatem i pozwalające cofnąć się w czasie o 30 lat, odchodzą w niepamięć. Jeszcze kilka lat i ta magia zniknie bezpowrotnie…Zmiany dotrą i tu. Spieszcie się...

🚲 Trasa rowerowa: Roztocze Fatem

• Początek trasy: Zwierzyniec
  • Dystans: 261,01 km
  • Czas trwania wyprawy: 16 godz. i 19 min.
  • Przewyższenia: 155 m
  • Suma podjazdów: 1 573 m
  • Suma zjazdów: 1 573 m

Taz77 poleca tę trasę

Roztocze w pigułce. Trasa wiedzie czerwonym szlakiem krawędziowym (w większości) Będzie można także pojechać szlakiem zielonym, niebieskim, żółtym oraz czarnym. Trasa do spokojnego kręcenia na 5-7 dni. Preferowany rower górski lub FAT. Z tego względu że będą się zdarzały ścieżki piaszczyste oraz przeprawy przez strumień. Jazda drogami asfaltowymi została wyeliminowania do minimum. I odcinki będą tutaj pełniły raczej rolę łączników. Na mapie zaznaczonych jest kilka miejsc noclegowych gdzie można się przenocować i odpocząć. Po za tyRoztocze Wschodnie, Roztoczański Park Narodowy, Puszcza Solska, Południoworoztoczański Park Krajobrazowy, Krasnobrodzki Park Krajobrazowy, Narol, Rezerwat Szum, Rezerwat nad Tanwią, Wodospad na Jeleniu, Susiec, Zwierzyniec, Krasnobród, Hrebenne, Siedliska, Długi m cała masa atrakcji oraz 99% kontaktu z naturą.

traseo

Traseo.pl to portal oraz darmowa aplikacja mobilna na urządzenia z systemami android lub iOS. Znajdziesz tu ponad 200 000 tras! Możesz nagrywać własne ślady podczas wycieczek lub podążać trasami pozostałych użytkowników. Szukaj inspiracji wycieczkowych.

Rób zdjęcia, dodawaj opisy, a później wyślij zapisaną trasę na Traseo.pl. Będziesz mieć możliwość dodatkowej edycji danej trasy. Możesz również podzielić się nią z innymi użytkownikami Traseo lub zachować jako prywatną tylko dla siebie. Sprawdź wszystkie możliwości Traseo, zainstaluj aplikację i ruszaj na szlak!

Okazje

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Koniec tygodnia pod znakiem rekordowych temperatur