UMCS ruszył z nową kampanią wizerunkową jeszcze w marcu. Wtedy plakaty oraz spoty zamieszczane na You Tube, miały zachęcać maturzystów do odwiedzenia Drzwi Otwartych (16 marca). Nowa kampania wizerunkowa oparta na nowym systemie identyfikacji wizualnej oraz promocja "Drzwi Otwartych" kosztowała w sumie 36 tys. zł.
Nasze serwisy:
Serwis gospodarczy - Wybierz Lublin
Serwis turystyczny - Perły i Perełki Lubelszczyzny
Serwis dla fanów spottingu i lotnictwa - Samoloty nad Lubelszczyzną
Miasto widziane z samolotu - Lublin z lotu ptaka
Nasze filmy - Puls Polski
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?