Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uniwersytet Przyrodniczy przeszedł wizerunkowy lifting

Ilona Leć
Nowe logo, uporządkowana kolorystyka i wzory dokumentów firmowych. Uniwersytet Przyrodniczy tuż przed zbliżającym się rokiem akademickim wprowadza nowy System Identyfikacji Wizualnej.

- Od tej pory, na broszurach rekrutacyjnych, ulotkach i gadżetach, takich jak kubki, będziemy używać właśnie nowego logo - tłumaczy prorektor prof. Andrzej Borowy, prorektor ds. organizacji i kadr. - Natomiast godło zostanie teraz zarezerwowane wyłącznie dla oficjalnych dokumentów władz uczelni.

Nowe logo odwołuje się bezpośrednio do nazwy uczelni i elementów jej godła: barw i fragmentu kłosów. Kolorystyka logo ma być odzwierciedleniem barw polskiej przyrody: złotych łanów zbóż i głębokiej zieleni dębów. Za jego opracowanie oraz System Identyfikacji Wizualnej odpowiada lubelska Agencja Reklamowa Cumulus. UP wydał na ten cel 11 tys. złotych.
Zmiany wizualne muszą być wdrożone do 1 września 2014 r.

Możesz wiedzieć więcej! Za to warto zapłacić: Raporty, analizy, gorące tematy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski