- Od tej pory, na broszurach rekrutacyjnych, ulotkach i gadżetach, takich jak kubki, będziemy używać właśnie nowego logo - tłumaczy prorektor prof. Andrzej Borowy, prorektor ds. organizacji i kadr. - Natomiast godło zostanie teraz zarezerwowane wyłącznie dla oficjalnych dokumentów władz uczelni.
Nowe logo odwołuje się bezpośrednio do nazwy uczelni i elementów jej godła: barw i fragmentu kłosów. Kolorystyka logo ma być odzwierciedleniem barw polskiej przyrody: złotych łanów zbóż i głębokiej zieleni dębów. Za jego opracowanie oraz System Identyfikacji Wizualnej odpowiada lubelska Agencja Reklamowa Cumulus. UP wydał na ten cel 11 tys. złotych.
Zmiany wizualne muszą być wdrożone do 1 września 2014 r.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?