Uwaga, awaria! Co zrobić, gdy z kranu nie leci woda?

Artykuł sponsorowany
Zgłoszenie awarii sieci wodociągowej odbywa się poprzez kontakt z Pogotowiem Wodociągowo-Kanalizacyjnym Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie. Aby skontaktować się z pogotowiem należy zadzwonić pod bezpłatny numer 994.

- Pracujemy 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu - informuje Marek Malendowski, kierownik Pogotowia Wodociągowo-Kanalizacyjnego MPWIK Sp. z o.o. w Lublinie. - Zawsze spieszymy z pomocą, gwarantując, że każde zgłoszenie dotyczące awarii wodno-kanalizacyjnej zostanie przyjęte.

Na miejsce zostają skierowane służby techniczne MPWiK. Po zamknięciu dopływu wody oraz zabezpieczeniu miejsca robót, służby MPWiK przystępują do usuwania awarii. Mieszkańcy zostają poinformowani o planowanej przerwie w dostawie wody, zaś jako zastępcze źródło zaopatrzenia mieszkańców w wodę podstawiony jest beczkowóz.

O prowadzonych pracach poinformowane zostaje Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz lokalne media. Właściwa informacja umieszczana jest na stronie MPWiK .

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski