Samochód spełnia najnowszą, europejską normę emisji spalin - Euro 6 (norma zacznie obowiązywać 1 stycznia 2014 r.). DAF XF Euro 6 został wyposażony w silnik PACCAR MX Euro 6. Oszczędność paliwa i niezawodność mają zagwarantować: układ wtrysku common rail, turbosprężarka ze zmienną geometrią i układ recyrkulacji gazów spalinowych (EGR).
Silniki PACCAR MX-13 Euro 6 oferują moc 300 kW (410 KM), 340 kW (460 KM) i 375 kW (510 KM) i maksymalny moment obrotowy od 2000 do 2500 Nm, dostępny w szerokim zakresie obrotów silnika (1000-1425 obr./min).
Producent zadbał jednak nie tylko o środowisko i niskie koszty użytkowania. Ważny był dla niego także komfort kierowcy, stąd m.in. przestronne wnętrze kabiny, podgrzewana podłoga, spore łóżko i fotel z dużym zakresem regulacji oparcia. Z kolei wzmocniona konstrukcja kabiny z przednimi i tylnymi strefami kontrolowanego zgniotu ma znacznie zwiększyć poziom bezpieczeństwa.
Samochód przeznaczony jest dla odbiorców specjalizujących się w międzynarodowym transporcie drogowym.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?