Wybieramy Mistrzów Motoryzacji PLATINUM ORLEN OIL. Zobacz, jak zbierają głosy za pomocą mediów społecznościowych [PORADNIK]

Akcja specjalna Mistrzowie Motoryzacji
Trwa głosowanie w największym plebiscycie motoryzacyjnym w Polsce - w Mistrzach Motoryzacji. Już na starcie naszej akcji w mediach społecznościowych zawrzało! Sprawdziliśmy jakie emocje towarzyszyły uczestnikom oraz jak za pomocą siły Facebooka, Instagrama i pozostałych social mediów walczą o to, by na mecie głosowania znaleźć się na pozycji lidera. Te kreatywne pomysły, możecie wykorzystać także na swoich profilach lub fanpage'ach. Zobaczcie!

Po raz kolejny wspólnie przyznamy nagrody dla najlepszych specjalistów związanych z branżą motoryzacyjną. Kandydatów do nagród nominowali nasi Czytelnicy. Plebiscyt prowadzony jest w siedmiu kategoriach, a zwycięzcy odbiorą nagrody podczas gali na targach Poznań Motor Show. W tym roku ogólnopolskim, tytularnym partnerem akcji została renomowana marka PLATINUM ORLEN OIL. W indywidualnej kategorii naszej akcji - konkursie ALE FURA! swoimi samochodami mogą pochwalić się nasi Czytelnicy, dla których samochód to hobby, a nawet wielka pasja. Głosowanie we wszystkich kategoriach trwa od 14 września. Jak wyglądał start akcji w mediach społecznościowych?

Posty pełne
dumy i wdzięczności

Już sam udział w plebiscycie to dobra reklama i sukces - taka nominacja jest oczywistą rekomendacją dla innych. Jednym z podstawowych sposobów poinformowania o udziale w plebiscycie jest podzielenie się tą informacją w mediach społecznościowych - np. na Facebooku czy Instagramie. Sklepy motoryzacyjne, warsztaty samochodowe, szkoły jazdy i ich pracownicy - w emocjonalnych wpisach informują o wyróżnieniu. Kandydaci nominowani do nagród nie kryją wzruszenia i radości. Dziękują za uznanie dla ich pracy oraz codziennego trudu wkładanego w jej jak najlepsze wykonywanie.

Dla wielu kandydatów nominacja jest doskonałą okazją do wykazania się kreatywnością. W mediach społecznościowych pojawiło się wiele autorskich grafik. Warto pamiętać, by na takiej grafice znalazły się także dokładne instrukcje głosowania. Atrakcyjna, pomysłowa ilustracja przyciąga uwagę. Każdy element użyty w grafice ma znaczenie. Zwróć szczególną uwagę na kolory, zadbaj o to, żeby Twój obraz wyróżnił się na tle innych! Warto więc przemyśleć, jaki post chcesz stworzyć, poświęcić chwilę na przygotowanie efektownej grafiki i... obserwować efekty! Pamiętaj, że liczba reakcji pod postem wpływa pozytywnie na jego zasięg, dlatego zaangażuj do działania swoich odbiorców.

Rywalizują także Fury

O tym, że ich wyjątkowe auta walczą o miejsce na stronach kalendarza na 2023, informują także właściciele samochodów zgłoszonych do akcji Ale Fura. Dla nich pojazdy te są spełnieniem marzeń, mają wyjątkową wartość, której nie da się wycenić. Są więc dumni z ich posiadania i liczą na to, że dzięki skutecznej promocji na Facebooku uda wywalczyć się cenne nagrody i tytuł "najpiękniejszej". Publikują więc

Wspierają pracodawcy,
rodzina i przyjaciele

Zgłoszenie do akcji Mistrzowie Motoryzacji to nie tylko miła wiadomość dla samych nominowanych, ale również dla ich pracodawców. Warsztaty mechaniczne i szkoły jazdy chętnie wspierają swoich pracowników, publikując informacje o ich udziale w naszej akcji na swoich profilach. Fachowi specjaliści doceniani przez klientów to dla nich powód do dumy!

Z nominacji cieszą się także najbliżsi wyróżnionych osób oraz zadowoleni klienci i kursanci. Chętnie dzielą się postami dotyczącymi akcji oraz motywują innych do wspierania swoich faworytów. Warto zauważyć, że poza niezwykłą wartością emocjonalną, takie posty mają oczywiście także niezastąpioną wartość informacyjną. Każdy "lajk", komentarz lub udostępnienie, który się pod nimi pojawiają, sprawiają, że zwiększa się zasięg posta. Oznacza to, że zobaczy go więcej osób - a wśród odbiorców będą nie tylko ci, którzy są naszymi znajomymi, ale również osoby będące "znajomymi naszych znajomych". Jeśli chcemy, aby post dotarł do jak największego grona odbiorców, zadbajmy również o regularne odpowiadanie na komentarze, które się pod nim pojawiają. Posty z dużą liczbą komentarzy osiągają wysokie zasięgi.

Instagram ma moc

Do promocji swojego udziału w akcji Mistrzowie Motoryzacji kandydaci wykorzystują także inne media społecznościowe – np. Instagram. Dobrze dobrane hashtagi, efektowne zdjęcia i ciekawa treść sprawiają, że użytkownicy zwracają uwagę na post i chętnie go udostępniają. Sami zobaczcie!

Ważna jest również Twoja aktywność na profilu. Zadawaj pytania w opisie postu – angażuj swoich obserwatorów, odpowiadaj na komentarze, które pojawiają się pod Twoimi postami, a także dodawaj relacje w Instagram Stories. Pamiętaj, by w trakcie trwania plebiscytu przypominać o swoim udziale oraz informować o pozycji zajmowanej w rankingu!

Jak jeszcze
zdobywać głosy?

Jak jeszcze możesz wypromować swój udział w plebiscycie? Oto kilka podpowiedzi, które pozwolą jeszcze skuteczniej walczyć o głosy w naszej akcji:

Postaw na wideo

Jeśli chcesz, aby informacja o Twoim udziale w akcji Mistrzowie Motoryzacji dotarła do jak największego grona osób, warto pokusić się o przygotowanie posta w formie materiału wideo. Nie musi to być hollywoodzka produkcja. Wystarczy nagranie filmu (np. z podziękowaniem za głosy) telefonem lub prostym aparatem fotograficznym. Ważne jest jednak, aby później, gotowy już film, wgrać bezpośrednio na swój profil lub fanpage na Facebook'u. Linki wklejane z zewnętrznych źródeł (np. YouTube'a) uzyskują zazwyczaj mniejsze zasięgi.

Warto pamiętać też, że jeszcze lepsze zasięgi uzyskują wideo transmitowane na żywo. Aby je zrealizować, również nie potrzeba profesjonalnego sprzętu - ich siłą jest spontaniczność i autentyczność. Warto jednak przełamać się i do swoich odbiorców przemówić na żywo! Do komunikacji z klientami warto wykorzystać także chętnie oglądane przez wszystkich "relacje", jak również popularne od jakiegoś czasu na Facebooku i Instagramie "rolki". Możliwości jest wiele - warto chwycić za telefon i spróbować swoich sił z tymi formatami. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia!

Warto publikować na TikToku

Z miesiąca na miesiąc TikTok rośnie w siłę. Warto więc i tam poinformować o udziale w naszym plebiscycie. Krótkie i dynamiczne filmy są chętnie udostępniane i komentowane, dzięki czemu będą mogły zobaczyć je setki osób. Sukces gwarantowany!

Jesteś liderem? Pochwal się publikacjami w gazecie i internecie

Liderzy rankingów są regularnie prezentowani na łamach gazety. Śledź publikacje i pochwal się swoją pozycją w mediach społecznościowych. Wystarczy zrobić zdjęcie gazety telefonem lub pobrać elektroniczną wersję na www.prasa24.pl. Można też udostępnić post, w którym prezentujemy liderów na fanpage’u gazety. Takie publikacje pojawiają się regularnie!

Zainspiruj się i... działaj!

Mamy nadzieję, że zebrane w tym artykule przykłady kreatywnego wykorzystania mediów społecznościowych staną się dla Was inspiracją i pozwolą wypromować udział w akcji Mistrzowie Motoryzacji PLATINUM ORLEN OIL. Wszystkim Uczestnikom życzymy powodzenia i oczywiście wielu głosów.

KLIKNIJ, GŁOSUJ
i zobacz aktualne wyniki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Wybieramy Mistrzów Motoryzacji PLATINUM ORLEN OIL. Zobacz, jak zbierają głosy za pomocą mediów społecznościowych [PORADNIK] - Dziennik Bałtycki

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski