Nowe pomieszczenia dla urzędników zajmujących się m.in. rejestracją pojazdów już są częściowo umeblowane. - Zostały ustawione m.in. regały do archiwizacji dokumentacji - mówi Olga Mazurek - Podleśna z biura prasowego ratusza.
Miejski Wydz. Komunikacji przeniesie się do nieodległego biurowca przy Czechowskiej 19A. Powód? Budynek przy Leszczyńskiego, gdzie obecnie mieści się wydział, jest za ciasny. Ratusz będzie w jego miejsce budował nowy obiekt. A to wymaga wyprowadzenia z Leszczyńskiego pracujących tam urzędników.
Wydz. Komunikacji obsługuje dziennie nawet 700 klientów. - W pomieszczeniach niedostosowanych do takiej obsługi, posiada duże zasoby archiwalne wykorzystywane w bieżącej pracy - wyjaśnia Mazurek - Podleśna.
Przy Leszczyńskiego urzędnicy będą mieli do dyspozycji 2060 mkw powierzchni. Miesięcznie ratusz zapłaci za wynajem ok. 123 tys. zł. - Przeniesienie pracowników do nowej siedziby jest planowane na przełomie roku - informuje Mazurek - Podleśna.
Dla lublinian oznacza to m.in. uruchomienie większej liczby okienek niż obecnie, możliwość korzystania z 30 miejsc postojowych.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?