Motor Lublin uzyskał drugi wynik w PGE Ekstralidze pod względem oglądalności domowych meczów. Spotkania przy Al. Zygmuntowskich w tym roku oglądało średnio prawie 136 tys. widzów. To o ok. 6 tysięcy więcej, niż w 2019 roku, gdy wynik lublinian był piątym w lidze. W tym sezonie Motor uzyskał drugą oglądalność w lidze.
Największym zainteresowaniem cieszyły się mecze Betard Sparty Wrocław, które przed telewizorami gromadziły średnio blisko 152 tys. widzów (wynik zbliżony do tego sprzed roku). Trzecie miejsce w tej klasyfikacji zajął MrGarden GKM Grudziądz ze średnią widownią prawie 133 tys.
Speedway Ekstraliga opublikowała tegoroczne wyniki oglądalności, które są bardzo zbliżone do tych z 2019 roku. W minionym sezonie średnia oglądalność meczów w najlepszej lidze świata (transmitowanych przez dwie stacje telewizyjne) wyniosła blisko 132 tysiące. Przed rokiem było to ok. 130 tysięcy.
Najchętniej oglądanym meczem było spotkanie Moje Bermudy Stali Gorzów z Betard Spartą Wrocław, który w stacji nSport+ obejrzało na żywo 249 tys. widzów. Natomiast w Eleven Sports najwyższą oglądalność uzyskało spotkanie Moje Bermudy Stali Gorzów z Eltrox Włókniarzem Częstochowa – 153 tys. widzów.
W tym roku PGE Ekstraliga uruchomiła nową opcję w aplikacji mobilnej - „Komu kibicujesz?”. Największe zaangażowanie wykazali kibice mistrza Polski, Fogo Unii Leszno – 60,99 proc. Drugie miejsce zajęli fani Motoru - 59,02 proc.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?