Z historii Lublina: Co zrobić z lokomotywownią?

AW
Lokomotywownia Lublin
Lokomotywownia Lublin Małgorzata Genca
Kurier Lubelskie 11 grudnia 1986 r. napisał o zakończonym remoncie lokomotywowni.

O tym, że zakład - miejsce słynnych strajków podczas Lubelskiego Lipca 1980 r. - został zmodernizowany i mógł dalej funkcjonować, zdecydowały jedynie zbyt wysokie koszty przeniesienia go do Minkowic.

Dawny Lublin - czytaj nasz serwis specjalny i oglądaj zdjęcia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
J23
ten artykuł ma aż dwa zdania?jest zbyt długi.
Y
Yup
Pół dnia mi zajmie przeczytanie tego tekstu;-) Kurierek dalej brnie w tej żenadzie.
f
fffff
Już wiecej czasu poświęciłem patrezniu z zachwytem na lokomotywy niż z zaciekawieniem oraz składaniem literek w artykule - ło matko !!
e
ech
Właśnie przeczytałem to coś powyżej, a ponieważ tekstu jest trochę mało to w jego poszukiwaniu zjechałem niżej i już znalazłem się przy komentarzach. Więc zjechałem jeszcze niżej czyli na sam dół, a tam jest napisane "Dowiedz się więcej." i chciałem się dowiedzieć ale nie było już nic na ten temat ! Czyżby KL wychodził z założenia: minimum tekstu maksimum domysłów ?! Swoją drogą idąc w ślady LZNS, należałoby przed lokomotywownią postawić drugiego "zwycięzcę" z zerwanymi kajdanami !!! Następnie zburzyć lokomotywownię ! Żeby zachować symbolikę miejsca "zwycięzca" powinien stać na np. drezynie !
l
lol
hahahahhahhaha
m
m
PKP-Lokomotywownia Lublin S.A.
F
Fang
i zwięzła informacja.Solidarność doprowadziła do likwidacji tej lokomotywowni.Tyle w tym temacie chociaż pewnie będą płacze nad tym że to kolebka i ble,ble ble.
M
Mendoza z Panderozy
A w bazylice ustawić i przyspawać mityczną lokomotywę z lat 80-tych, jako ołtarzyk dla kolejarzy i podróżnych.
M
Mirek z Lublina
Dziękuję za bardzo wyczerpujący temat artykuł.
w
wąskotorowy
Jest wyjście,aby ten zabytek pozostałMOżna go przekształcić na bazylikę dla kolejarzy.Przy okazji podróżni w oczekiwaniu ja jakieś połączenie będą się mogli pomodlić o punktualne przybycie pociągu.Dodatkow można tam zorganizować biura i rozlokować tam WSZYSTKIE kolejowe związki zawodowe.To dzięki właśnie kolejowym związkom zawodowym mamy na kolei byrdel nie do ogarnięcia nawet przez związkowców którzy tak zawzięcie walczyli o pracowników (No i przede wszystkim o etaty dyrektorskie i prezesowskie dla siebie czyli dawnych nierobów ze związków zawodowych).Ale co mi teraz do tego.Nie moje małpy-nie mój cyrk
Z kolejarskim pozdrowieniem i wesołych świąt.Myślę,że w związku ze świętami,można będzie poodwoływać wszelkie pociągi.Zima w tym pomorze.Kolejarzom też należy się wolne w dni świąteczne,
Z
Zorro
jest ten komentarz...zabraklo mi czasu aby do konca go przeczytac.....moze uda mi sie innym razem.
P
PIANO
Dobrze że mogłeś go przeczytać w całości, bo równie dobrze mógłby się znaleźć w PIANO.
...
Haha, dobre. Normalnie uderzająca dawka informacji:)
s
szok
:)
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie