reklama

Z historii Lublina: Co zrobić z lokomotywownią?

a.w.Zaktualizowano 
Lokomotywownia Lublin
Lokomotywownia Lublin Małgorzata Genca
Kurier Lubelskie 11 grudnia 1986 r. napisał o zakończonym remoncie lokomotywowni.

O tym, że zakład - miejsce słynnych strajków podczas Lubelskiego Lipca 1980 r. - został zmodernizowany i mógł dalej funkcjonować, zdecydowały jedynie zbyt wysokie koszty przeniesienia go do Minkowic.

Dawny Lublin - czytaj nasz serwis specjalny i oglądaj zdjęcia

Zima 30-lecia w Polsce, zasypie nas śnieg

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 14

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

J
J23

ten artykuł ma aż dwa zdania?jest zbyt długi.

Y
Yup

Pół dnia mi zajmie przeczytanie tego tekstu;-) Kurierek dalej brnie w tej żenadzie.

f
fffff

Już wiecej czasu poświęciłem patrezniu z zachwytem na lokomotywy niż z zaciekawieniem oraz składaniem literek w artykule - ło matko !!

e
ech

Właśnie przeczytałem to coś powyżej, a ponieważ tekstu jest trochę mało to w jego poszukiwaniu zjechałem niżej i już znalazłem się przy komentarzach. Więc zjechałem jeszcze niżej czyli na sam dół, a tam jest napisane "Dowiedz się więcej." i chciałem się dowiedzieć ale nie było już nic na ten temat ! Czyżby KL wychodził z założenia: minimum tekstu maksimum domysłów ?! Swoją drogą idąc w ślady LZNS, należałoby przed lokomotywownią postawić drugiego "zwycięzcę" z zerwanymi kajdanami !!! Następnie zburzyć lokomotywownię ! Żeby zachować symbolikę miejsca "zwycięzca" powinien stać na np. drezynie !

l
lol

hahahahhahhaha

m
m

PKP-Lokomotywownia Lublin S.A.

F
Fang

i zwięzła informacja.Solidarność doprowadziła do likwidacji tej lokomotywowni.Tyle w tym temacie chociaż pewnie będą płacze nad tym że to kolebka i ble,ble ble.

M
Mendoza z Panderozy

A w bazylice ustawić i przyspawać mityczną lokomotywę z lat 80-tych, jako ołtarzyk dla kolejarzy i podróżnych.

M
Mirek z Lublina

Dziękuję za bardzo wyczerpujący temat artykuł.

w
wąskotorowy

Jest wyjście,aby ten zabytek pozostałMOżna go przekształcić na bazylikę dla kolejarzy.Przy okazji podróżni w oczekiwaniu ja jakieś połączenie będą się mogli pomodlić o punktualne przybycie pociągu.Dodatkow można tam zorganizować biura i rozlokować tam WSZYSTKIE kolejowe związki zawodowe.To dzięki właśnie kolejowym związkom zawodowym mamy na kolei byrdel nie do ogarnięcia nawet przez związkowców którzy tak zawzięcie walczyli o pracowników (No i przede wszystkim o etaty dyrektorskie i prezesowskie dla siebie czyli dawnych nierobów ze związków zawodowych).Ale co mi teraz do tego.Nie moje małpy-nie mój cyrk
Z kolejarskim pozdrowieniem i wesołych świąt.Myślę,że w związku ze świętami,można będzie poodwoływać wszelkie pociągi.Zima w tym pomorze.Kolejarzom też należy się wolne w dni świąteczne,

Z
Zorro

jest ten komentarz...zabraklo mi czasu aby do konca go przeczytac.....moze uda mi sie innym razem.

P
PIANO

Dobrze że mogłeś go przeczytać w całości, bo równie dobrze mógłby się znaleźć w PIANO.

...

Haha, dobre. Normalnie uderzająca dawka informacji:)

s
szok

:)

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3