Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zakupy. Kobiety chodzą do sklepów, a mężczyźni kupują w sieci

Redakcja
SXC
Kobiety i mężczyźni znacznie różnią się, jeśli chodzi o strategie zakupowe i stosunek do kart płatniczych.

Jak pokazuje najnowsze badanie Deutsche Bank, panie szukają cenowych okazji głównie na sklepowych wyprzedażach i zwracają dużą uwagę na bezpieczeństwo płatności kartowych.

Mężczyźni z kolei wolą kupować w sieci i znacznie większą wagę przywiązują do takich funkcjonalności kart, jak płatności zbliżeniowe czy możliwość dokonywania płatności online.

c

 

To nie wszystko. Okazuje się, że zakupowe nawyki Polaków i Polek znacząco się różnią w wielu aspektach. Panie są w stanie zapłacić więcej za produkt lepszej jakości (39 proc., wobec 34 proc. mężczyzn). Panowie z kolei częściej deklarują, że warto jest szukać towarów możliwie dobrej jakości za rozsądną cenę.

Z drugiej strony to kobiety chętniej kupują towary na promocjach, korzystając z tradycyjnych form wyprzedaży i „polując” w sklepach na wcześniej upatrzone rzeczy. Z tego typu okazji korzysta 37 proc. respondentów i prawie co druga (46 proc.) respondentka.

Mężczyźni za to częściej szukają okazyjnych ofert w internecie. Prawie jedna trzecia (29 proc.) deklaruje, że korzysta z porównywarek cen online (wobec 19 proc. kobiet), a co czwarty (24 proc.) kupuje taniej na internetowych aukcjach (robi tak tylko 15 proc. kobiet).

 

g

Źródło: Deutsche Bank - materiały prasowe

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Zakupy. Kobiety chodzą do sklepów, a mężczyźni kupują w sieci - Gazeta Pomorska

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski