Ziemba: Tour de Pologne może się stać globalną marką

RedakcjaZaktualizowano 
Paweł Ziemba
Paweł Ziemba Bartek Syta/Polskapresse
Z Pawłem Ziembą, prezesem Skandia Polska, głównego sponsora Tour de Pologne, rozmawia Robert Małolepszy.

Bez Skandii trudno dziś sobie wyobrazić Tour de Pologne... Fakt, to już nasz piąty rok z Tour de Pologne. Dodam, że podpisaliśmy kolejne wieloletnie umowy. Można powiedzieć, że sponsorowanie tej imprezy to dla nas inwestycja długoterminowa. Zupełnie jak produkty finansowe, które oferujemy klientom.
Skandia jest jeszcze sponsorem TdP czy już trochę organizatorem? Bo, patrząc na Pana zaangażowanie w wyścig, można odnieść wrażenie, że przeżywa Pan każdy etap, każdy organizacyjny szczegół tak samo jak Czesław Lang.

Organizatorem być nie możemy. Przepisy UCI (światowa federacja) są pod tym względem dość rygorystyczne. Ale z tym zaangażowaniem to prawda. Ja nazwałbym naszą firmę partnerem Lang Teamu.
Robicie razem choćby reklamy wyścigu podczas relacji z Tour de France w stacji Eurosport.

To już drugi rok, jak reklamujemy Tour de Pologne przy okazji tych relacji. Dodam, że spoty są pokazywane w 59 krajach świata.
Reklama przy Tour de France oznacza, że Tour de Pologne staje się marką całego koncernu Skandii?
Są takie plany. Już w zeszłym roku podczas spotkania z inwestorami Skandii z całego świata, do którego doszło w Londynie, Tour de Pologne był prezentowany jako jeden z elementów naszej strategii promocyjnej. Wyścig coraz bardziej wychodzi poza granice Polski. Dziś w skali koncernu zaangażowanie się w Tour de Pologne to jedno z większych naszych przedsięwzięć.

Czy dzięki Skandii Tour de Pologne dogoni kiedyś Tour de France?
Moim marzeniem jest, by wyścig stał się prawdziwą promocją Polski za granicą. A żeby taką się stał, jego siła musi być coraz większa. I będziemy do tego dążyć.

Tour de Pologne marzeń?
Na pewno dłuższy niż tydzień. Chciałbym też, by w naszym wyścigu startowały te same, największe gwiazdy kolarstwa, które startują w Tour de France.

Dwa tygodnie, gwiazdy z Tour de France, coś jeszcze?
Mnie bardzo podoba się pomysł Czesława, by Tour de Pologne zaczął się we Włoszech. Chcę tą ideą zarazić włoski oddział Skandii. Poza tym marzy mi się, by na polskie górskie etapy kibice zaczęli jeździć za kolarzami jak na Tour de France czy Giro. By o Tour de Pologne pisały największe gazety świata. Już to się zaczyna dziać, ale wciąż mamy wiele rezerw. Mamy cel i kierunek rozwoju.

Rozmawiał Robert Małolepszy

CZYTAJ WIĘCEJ O TOUR DE POLOGNE W SERWISIE POLSKATIMES.PL

polecane: Flesz - e-papieros zagraża zdrowiu

Wideo

Materiał oryginalny: Ziemba: Tour de Pologne może się stać globalną marką - Polska Times

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3