Żminne: 13-latka wybiegła zza autobusu. Wpadła pod audi

BW
materiał policji
W miejscowości Żminne (koło Parczewa) 13-latka wybiegła zza autobusu i została potrącona przez samochód. Dziewczynka jest w ciężkim stanie.

Do wypadku doszło w piątek po godz. 14. Z policyjnych ustaleń wynika, że 13-letnia dziewczynka po wyjściu z autobusu przebiegała przez jezdnię i została potrącona przez kierowcę audi. Dziecko z obrażeniami głowy jest transportowane śmigłowcem do szpitala w Lublinie.

Kierująca audi była trzeźwa. Policjanci badają okoliczności wypadku.

Codziennie rano najświeższe informacje z woj. lubelskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

FLESZ: Kiedy będzie wiosna? Zwierzęta dają sygnały.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 19

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

A
Asia :)

ola już zdrowa normalnie chodzi do szkoły miała miednice połamaną i nage i wstrząs muzgu i zanik pamięci chwilowy i ma na twarzy takie slady po wypadku al juz jest dobrze Ola sie śmieje z tego wypadku i to jest najwazniejsze ze Ola sie tym nie przejmuje :) :)

L
Lucy

Myślę że takie osądzanie innych jest nie w porządku.To był nieszczęśliwy wypadek i nic tego nie zmieni.Radziła bym wam wszystkim postawić się w sytuacji obu stron i zastanowić jak naprawdę niewiele potrzeba aby zdarzyła się tragedia.Współczuję dziewczynce i jej rodzinie bo przeżywają teraz koszmar ale pomyślcie też co czuje kobieta która kierowała też bardzo jej współczuję...Zastanówcie się co piszecie bo możecie tym ludziom swoimi słowami wyrządzić jeszcze większą krzywdę.Łatwo jest być sędzią i katem, pomyślcie to mogło się przydarzyć każdemu z was,wystarczy jedna chwila i jeden błąd...Myślałam że dowiem się z komentarzy co z dziewczynką,ale większość was skupia się na podłych i nie sprawiedliwych osądach.Skoro jesteście tacy idealni i nie omylni to może róbcie karierę w polityce ale z tego co wiem to takich jak wy tam nie brakuje

D
Damek

Ciekawe jak ty jedziesz czy sie przy kazdym autobusie zatrzumujesz? Tak sie sklada ze wszystko wiem jak bylo bo to mojego szwagra siostra kierowala. Wiec zastanów sie sam jak jedziesz najpierw a nie oceniaj innych bo na pewno ile razy były takie sytuacje w ktorych powinienes sie zatrzymac etc a nic nie zrobiles sam wiem to po sobie albo innych kierujacych a o coeniac to teraz kazdy moze a ciekawe jak by byl na miejscu kierujacego.

m
mak

to tylko dziecko dorosli popelniaja bledy a to tylko dziecko

a
aaa

ale powinna sie upewnić czy nic nie jedzie a nie wybiec na jezdnie

k
kierowca

tak dziecka a gdzie rozwaga kierowcy co !!!!!!!!!!!wyobrazni odrobina to przecież jeszcze dzieci

M
Misiek

czy ktoś wie co sie dzieje z Olą??

f
fff

najważnijsze zeby Ola wyzdrowiała :(

c
ccc

kierowac musi sie zatrzymac przy autobusie szkolnym!!! DEBILE!!

####

Odnośnie do wypowiedzi " Siwego " to jestem zdania takiego ze dziecko nie powinno wybiegac zza autobusu tylko poczekać aż przejedzie , lub bynajmniej wyjrzeć czy nic nie jedzie z drugiej strony a nie bezmyślnie przebiegać na druga stronę nie zważając co się dzieję na ulicy to nie było dziecko 6 letnie tylko prawie pannica wiec mysleć też powinna !! ! i nie było by teraz tej całej sytuacji a kierowca jak by wiedział ze taka sytuacja bedzie miała miejsce to wy się całkiem zatrzymał !!!! Ale jak ktoś wybiega w ostatniej chwili zza autobusu to nie wiem jaki trzeba mieć refleks żeby zapobiec tej biedzie !!!!

S
Siwy

Ktos juz pytal auto czy kierowca. Autem ktos kieruje jedzie,trzeba wyobrazni jak sie omija gimbusa.I to wszystko, tam jada tylko dzieci,ktore wracaja do domu po szkole.Ludzie myslec nie zaszkodzi.

r
rawicz

Nie chciał bym być w skórze kierowcy, choć to zapewne była wina dziecka...

***

Ludzie ale wy durni jesteście zastanawiacie sie nad tym czy została potrącona przez kierowcę czy samochód. Czy to jest w tej chwili najważniejsze??? Na pewno nie!!! Najważniejsze jest to aby jak najszybciej wyzdrowiała. Ktoś napisał że została potrącona ze złości lub zemsty za wtargnięcie. Czy to było mądre zapytanie uważam że nie!!!. Trzeba być bez wyobraźni żeby tak powiedzieć. Ola powinna rozejrzeć się przed przejściem przez jezdnię. To był po prostu wypadek. Najważniejsze aby była zdrowa. Szybkiego powrotu do zdrowia Olu:)

w
wiadomosc

Olu zdrowiej szybko

J
Ja

Olu ... szybkiego powrotu do zdrowia ...

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3