Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

ZTM Lublin: Kierowca 17-tki zrugał pasażera

Jakub Szczepański
materiał ilustracyjny
- Trzeba było k... wcześniej wstać! Mogłeś sobie ch... taryfę zamówić - to tylko niektóre z epitetów, jakie pod swoim adresem miał usłyszeć w środę Piotr Witkowski, który wracał do domu autobusem linii 17.

- Wsiadłem do autobusu, odjeżdżającego z osiedla Widok o godz. 22.20. Od razu zauważyłem, że kierowca musiał się bardzo śpieszyć. Pędził prawie środkiem drogi, za nic sobie mając rozkład jazdy. Przy okazji ominął kilka przystanków. Nie zatrzymał się również przy ulicy Świętochowskiego, gdzie wysiadam. Kiedy zwróciłem mu uwagę, zaczęły się nieprzyjemności - relacjonował nam w czwartek pasażer.

Po tym, jak pan Piotr ominął swój przystanek, prowadzący pojazd miał zacząć ubliżać swojemu pasażerowi. Nie reagował też na prośby o wypuszczenie z autobusu. W końcu otworzył drzwi w okolicy świateł przy ulicy Kunickiego. Resztę drogi powrotnej do domu pasażer musiał pokonać pieszo.

- Nie czułem się zbyt komfortowo wracając do domu o takiej porze z firmowym komputerem w ręku - skarżył się Witkowski. - Między innymi dlatego zapisałem boczny numer pojazdu i postanowiłem złożyć skargę do Zarządu Transportu Miejskiego.

- Rzeczywiście, oficjalna skarga dotycząca niezatrzymania się na przystanku i ordynarnego zachowania kierowcy już do nas wpłynęła - potwierdził Grzegorz Malec z ZTM.

Zgodnie z procedurami, pismo trafi teraz do firmy Meteor, która obsługiwała kurs linii 17. - Na razie nie możemy się ustosunkować do sprawy, bo osoba zajmująca się rozpatrywaniem takich pism, będzie dostępna dopiero w poniedziałek - usłyszeliśmy w słuchawce telefonu od pracownika firmy.

Jeżeli zarzuty wobec spółki z Jaworzna się potwierdzą, grożą jej przykre konsekwencje. - Zgodnie z zawartą umową, przewoźnik zapłaci ZTM-owi karę umowną. W tym przypadku za poważne naruszenie standardów świadczenia usług w zakresie: niezatrzymania się na przystanku ujętym w rozkładzie jazdy i kultury prowadzącego pojazd. Będziemy również domagać się od przewoźnika wyciągnięcia konsekwencji służbowych wobec kierowcy i przeproszenia pasażera - precyzował Malec.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski