W ostatni piątek nasz Czytelnik jechał linią nr 26, gdy do autobusu weszli kontrolerzy. Pan Eryk od razu wyciągnął kartę biletu elektronicznego, którą jeden z kontrolerów podłożył pod czytnik sprawdzający.
- Okazało się, że mój bilet jeszcze nie jest ważny - mówi zaskoczony Czytelnik. Nie pomogły tłumaczenia. Pasażer pokazał kontrolującym, że ma przy sobie nawet paragon, jaki otrzymuje się w ZTM po wykupieniu biletu. Na druczku jest wypisane czarno na białym, że pasażer zapłacił za przejazdówkę, która obowiązuje od pierwszego kwietnia tego roku. - Widziałem już podobny przypadek. Pasażerka miała błędnie wprowadzoną datę obowiązywania biletu. Na szczęście miała przy sobie potwierdzenie zakupu biletu i kontrolujący ją puścili. Ja nie miałem takiego szczęścia - opowiada pan Eryk, który dostał 140 złotych mandatu.
Jak mogło dojść do takiej pomyłki? - Nie można wykluczyć, że chip na karcie jest uszkodzony, co spowodowało błędny zapis danych - usłyszeliśmy w Biurze Obsługi Klienta ZTM w Lublinie. Pan Eryk zapowiedział, że niebawem złoży reklamację.
Nasze serwisy:
Serwis gospodarczy - Wybierz Lublin
Serwis turystyczny - Perły i Perełki Lubelszczyzny
Serwis dla fanów spottingu i lotnictwa - Samoloty nad Lubelszczyzną
Miasto widziane z samolotu - Lublin z lotu ptaka
Nasze filmy - Puls Polski
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?