Żużel: Sponsorem KMŻ Lublin została Kompania Piwowarska

Krzysztof Nowacki
Ekipa KMŻ Lublin w ubiegłym sezonie
Ekipa KMŻ Lublin w ubiegłym sezonie archiwum
Kompania Piwowarska, producent m.in. piwa marki Tyskie, została sponsorem żużlowców lubelskiego KMŻ. Umowa podpisana na trzy lata, z opcją przedłużenia na kolejne, gwarantuje klubowi co roku taką samą kwotę. - Rozmowy trwały bardzo długo. Zyskujemy nie tylko pieniądze, ale również doświadczenie marketingowe i wierzę, że klub na tym mocno skorzysta - mówi Dariusz Sprawka, prezes KMŻ.

To drugi, po Lubelskim Węglu Bogdanka, poważny sponsor, który związał się z beniaminkiem pierwszej ligi żużla. Podpisanie umowy od kilku dni zapowiadał prezes, twierdząc, że nie będzie to ostatnia duża firma, która zdecyduje się wesprzeć KMŻ. - Na żużel potrzebne są duże środki finansowe, zwłaszcza jeśli w perspektywie mamy jazdę w wyższej lidze. Dlatego szukamy partnerów także poza Lublinem i naszym województwem, a nawet za granicą - przyznaje Sprawka.

Logo Tyskie obecne jest już na kilku żużlowych stadionach w Polsce. Korporacja sponsoruje głównie kluby ekstraligowe, którym udziela nie tylko wsparcia finansowego, ale przy okazji reklamy swoich produktów promuje również poszczególne drużyny. - Sklepy w naszym regionie, które współpracują z Kompanią Piwowarską, dostaną materiały promocyjne naszego klubu. Widzieliśmy taką współpracę w innych miastach i wygląda to naprawdę fantastycznie. Każdy mecz KMŻ będzie dodatkowo reklamowany - podkreśla Sprawka.

Nowy sponsor planuje szereg akcji dla kibiców. A wprowadzona na początku roku nowelizacja ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, pozwala na spożywanie na stadionach napojów zawierających nie więcej niż 3,5 procent alkoholu. Lubelscy kibice prawdopodobnie także będą mogli napić się piwa w trakcie meczów ligowych. - Musimy jeszcze dogadać wszystkie sprawy z MOSiR, ale idziemy w tym kierunku - potwierdza prezes KMŻ.

Kibice na pewno nie skosztują regionalnej Perły, bowiem Kompania Piwowarska zastrzegła sobie wyłączność branżową. To oznacza, że klub kończy współpracę z Browarami Lubelskimi. - W naszej ofercie określiliśmy warunki progowe, które nas interesowały. Z Perłą współpracowało nam się dobrze i może kiedyś jeszcze do tej współpracy wrócimy - kończy Sprawka.



Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

Wideo

Komentarze 22

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
gelo
Ten co upadł RKS czy obecny SZAROWOLSKI Z SZAROWOLI?
p
piwowar
Perła nie lubi wylewać swojego piwa w .... błoto.
Z
Zgred
Super - nareszcie duża ogólnopolska firma zasili lubelski sport swoim budżetem !!!!!
p
poznaniak z korzeniami LB
Kochani kibice polityka jest wyniszczające rodzimy przemysł Lubelskie Browary -czytaj ty się cieszysz ze sponsora a twoi znajomi nie mają pracy a tymsamym mniej kasy znajomych rodziców ,czy sponsoring załatwi miejsca pracy Lublinian .
p
poznaniak z korzeniami LB
Czym się cieszyć patriota regionalny zawsze powinien wspierać LUBELSKĄ PERŁE tak aby nie byó więcej Bezrobotnych w Lublinie ,konsumęci nie dajcie się zwariować Perła jest uznawana W Czechach i Danii ,natomiast jako mieszkaniec korzenny lb w P_Ń kupuje Perłe w sklepach Piotra i Pawła ,Miela ,to jest wspieranie małych ojczyzn,dodatkowo Cisowianke Nałeczowianke czy makarony soki z Herbapolui i.td
p
poznaniak z korzeniami LB
Czym się cieszyć patriota regionalny zawsze powinien wspierać LUBELSKĄ PERŁE tak aby nie byó więcej Bezrobotnych w Lublinie ,konsumęci nie dajcie się zwariować Perła jest uznawana W Czechach i Danii ,natomiast jako mieszkaniec korzenny lb w P_Ń kupuje Perłe w sklepach Piotra i Pawła ,Miela ,to jest wspieranie małych ojczyzn,dodatkowo Cisowianke Nałeczowianke czy makarony soki z Herbapolui i.td
n
nielsen
zuzel to nie sport tylko dyscyplina hobbystyczna
k
kiper
Perła Browary Lubelskie urosły w piórka. Piwo sprzedają Eurocashowi i poza region ponizej 1 zł za sztukę, natomiast miejscowe hurtownie i sklepy muszą kupować po 2 zł. Gratuluje marketingowców. Browar zachwycił się sukcesem praktycznie zero promocji dla konsument ów i imprez w Lublinie a innych regionach rozdawnictwo. Szkoda słów i niedługiego końca Perły.
o
olek
Fajne te wasze podprowadzające :) !
z
zik
Brawo sprawka!!! To dopiero początek ekspansji tyskich na Lublin jeszcze tylko wiecej działań b2b dozynki dni miast dobra kampania w Lublinie na euro2012 i browary lubelskie bedą same pukaly z podkulonym ogonem
c
czytelnik
Czytałem, że w rozgrywkach III ligi występuje zespół PERŁA Telatyn. Nie wiem czy mają jakiś związek z Browarami Lubelskimi.
x
x
Ja już naprawdę nie wiem, czy graficy w tej gazecie mają coś z oczami? A może wszystkie monitory w redakcji są niewłaściwie skalibrowane? Bo trzeba być ślepym żeby takie zdjęcie puścić do gazety.

A tak na marginesie - Tyskie, Lech oraz większość produktów kompanii to sikacze, które obok porządnego piwa nawet nie stały.
O
Olo
Perła nie raz wykorzystywała pozycję monopolisty na rynku reklamy sportowej w regionie dając klubom całe gówno w zamian za szereg różnego rodzaju surowych wymagań. I bardzo dobrze , ze ktoś im dał prztyczka a kibice mogą wybierać jakie piwo kupować. Jak będą mieli świadomość , że kupując Tyskie wspierają swój klub to ich sprawa.
j
ja
Jak w temacie.
WSTYD na maxa.
Pamiętacie MEBLOTAB???? A moze AGRO-FAR????
Teraz bedzie to samo. Dwie firmy z obcego miasta....w odpowiednim momencie powiedzą "papa"
a
ap
Perła zaoszczędzi jak nie będzie sponsorować żużla, więc jaka to droga do likwidacji? A to, że w lubelskim browarze mają takich marketingowców to już ina sprawa. Nie chca sponsorować, to nie.
Dodaj ogłoszenie