Awaria objęła całą Polskę. - Prace nad usunięciem awarii i przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-WUŚ zostały zakończone ok. 13.00. W chwili obecnej system e-WUŚ funkcjonuje prawidłowo – zapewnia Małgorzata Bartoszek, rzecznik lubelskiego NFZ.
W razie braku możliwości elektronicznej weryfikacji ubezpieczenia, pacjenci mogą złożyć oświadczenie o prawie do świadczeń zdrowotnych lub przedstawić jeden z dokumentów potwierdzających takie prawo. Z kolei o długości kolejek do lekarzy można dowiedzieć się za pomocą infolinii pod numerem 22/572 60 42 lub 800 392 976.
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?