Awaria w rejestracji w klinice okulistyki przy ul. Chmielnej

Gabriela Bogaczyk
Z powodu awarii w kolejce do rejestracji czekały tłumy
Z powodu awarii w kolejce do rejestracji czekały tłumy
Od godzin rannych w klinice okulistyki przy ul. Chmielnej pacjenci nie mogli się zarejestrować do lekarza. W kolejce czekało około 70 osób.

O sprawie poinformowała nas w poniedziałek Czytelniczka, która stała w kolejce do okulisty w klinice przy ul. Chmielnej w Lublinie.

- Jest awaria systemu rejestracji. Czekam tu od godz. 8 rano, ponad dwie godziny. Pielęgniarki nie chcą zapisywać pacjentów w zeszycie, a kolejka wydłuża się - relacjonowała kobieta.

Szpital kliniczny nr 1 przy ul. Staszica potwierdza awarię. - Problem został zdiagnozowany i trwają prace związane z usunięciem przyczyn. Przewidywany czas usunięcia awarii to 12.30 - odpowiada dr n. med. Adam Borowicz, dyrektor szpitala.

Po kilku godzinach pielęgniarki rozpoczęły rejestrowanie pacjentów ręcznie. - Może to wydłużyć proces przyjęcia do poradni, z uwagi na konieczność wystawiania poświadczeń potwierdzających prawo do ubezpieczenia pacjenta - wyjaśnił dyrektor.

W kolejce na zapisy do okulisty czekało w poniedziałek około 70 osób. Niektórzy wyjechali z rodzinnych miejscowości o godz. 4 rano.

- Osoby, które przyjechały zapisać się na pierwszą wizytę, nie mogły zostać przyjęte. Panie twierdziły, że bez wpisania ich w system nie mogą założyć im karty. Ci pacjenci musieli czekać do momentu naprawienia awarii - relacjonowała nasza Czytelniczka.


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

Najnowsze informacje o epidemii koronawirusa

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

r
rejestratorka

Jeżeli piszemy taki artykuł to wiadomo że ubolewamy na żale pacjentów a kto stanie po stronie personelu który musi borykać się z awarią złością ludzi po stronie lady komentarzami i krytyką serwery padły w całym szpitalu z powodu mrozu nigdzie ta pani donosząca do państwa nie zarejestrowała by się do żadnej poradni w spsk1 w dniu wczorajszym przed południem a co do rejestracji na zeszyt nie ma takiej procedury wprowadzamy dane osobowe pacjenta datę obowiazujaca skierowania nr regonu nzoz ktòry dał pacjentowi nr zawod lek z pieczatki i najważniejsze czy ten ktośjest ubezpieczony a na końcu tej zabawy enter a co zrobimy miły pacjencie jak za rok może dwa już nie będzie papierowej karty tylko elektroniczna a awaria nastanie to nic nie załatwicie i powrót do domu elektronika wszech obecna a my rejestratorki jesteśmy tylko pionkami w tym systemie i obrywamy najczęściej

d
dorota

Jak czytam takie artykuły krew mnie zalewa. Cały szpital miał awarię nie tylko rejestracja. Pracuje na izbie przyjęć i cały dzień do tyłu był z powodów systemowych nie z naszej winy. Ale nie lepiej psy wieszać na pracownikach i nasyłać reporterow bo akurat komuś się spieszy.whrrrr. ludzie trochę współpracy z nami.

p
pielęgniarka

To nie pielęgniarki rejestrują w przychodniach to REJESTRATORKI MEDYCZNE !!!
Jak ktoś zawinił to kto - PIELĘGNIARKI, a to system informacyjny zawiódł, bez którego w Szpitalu nic nie można zrobić. Czemu w artykule nie wymieniacie INFORMATYKÓW, czy FIRMY OBSŁUGUJĄCEJ SYSTEM SZPITALNY?

r
rycho

Publiczna służba zdrowia nigdzie nie jest wydolna i nie będzie. Także nie ma co stać w kolejkach. Przy obecnych cenach 80 pln za wizytę prywatna to nie jest dużo.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3