- Nowo otwierany salon firmowy to nasz trzeci punkt handlowy w Lublinie i piąty na terenie województwa lubelskiego - mówi Sławomir Strycharz, dyrektor finansowy firmy Wojas. - Wybór lokalizacji nie był przypadkowy - od kilku lat współpracujemy z grupą Atrium. Poza tym konsekwentnie realizujemy strategię tworzenia nowych punktów sprzedaży w centrach handlowych - dodaje.
W Felicity na powierzchni około 75 tys. mkw. powstanie około 135 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców znalazły się następujące marki: C&A, H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, CCC, Gino Rossi, Ryłko, KARI, Ecco, Prima Moda, Intersport, Martes Sport, Smyk Megastore, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Kolporter, Travel Planet, Grycan, KFC, Fitness Club Pure, RTV EURO AGD.
Inwestor podpisał również list intencyjny z salonem Media Saturn.
Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie zaplanowano na koniec 2013 roku.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?