– Będzie to sklep jednopoziomowy z bardzo bogatą ofertą ubrań i dodatków. Wierzymy, iż szybko pozyskamy grono klientów na tym nowym rynku – mówi Zbigniew Klepacki, dyrektor ds. sprzedaży C&A Polska.
Wejście tej marki do Felicity oznacza, że centrum zostało zagospodarowane w blisko 84 proc., uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn.
Wśród kluczowych najemców z branży odzieżowej znajdą się m.in. takie marki jak: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Mohito, Cropp, House, SinSay, New Yorker, Diverse, Carry czy Tally Weijl.
– Podpisujemy umowy z najbardziej znanymi markami, wiele z nich zajmuje znaczące powierzchnie, nawet powyżej 1 tys. mkw – mówi Barbara Pryszcz, reprezentująca inwestora, firmę Atrium Poland Real Estate Management. – Mając taki dobór sklepów, siła oddziaływania centrum będzie wykraczać daleko poza granice samego Lublina.
Powierzchnia najmu w Felicity wyniesie 75 tys. mkw. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. W centrum u zbiegu al. Witosa i ul. Grygowej znajdziemy 135 sklepów i punktów usługowych. Inwestor podpisał już umowy m.in. z Auchan, Leroy Merlin, sieciami Intersport i Smyk Megastore. Otwarcie galerii zaplanowano na koniec tego roku.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?