Getin Bank jest bankiem uniwersalnym dedykującym swoją ofertę Klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, samorządom, a także dużym korporacjom. Bank posiada blisko 450 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Getin Bank wyróżnia się wysoką jakością obsługi klienta, co potwierdzają regularnie zdobywane nagrody branżowe. W minionym roku Getin Bank po raz trzeci znalazł się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Bank uplasował się na podium aż w trzech kategoriach. Kolejny rok z rzędu otrzymał także nagrodę Złotego Bankiera w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?