- Do udziału w szkoleniach i konsultacjach zgłosiło się około 230 firm - informuje Przemysław Modrzewski, koordynator akcji Internetowa Rewolucja w Trasie. Jej organizatorami są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.
Na przedsiębiorców i wszystkie zainteresowane osoby czekają specjaliści, którzy na miejscu bezpłatnie pomagają założyć firmie wizytówkę na mapach internetowych oraz zareklamować się w wyszukiwarce.
Eksperci przyznają, że polskie firmy mają duże zaległości w promowaniu się w sieci. - Z naszych badań wynika, że tylko połowa z nich ma własna stronę internetową - przyznaje Modrzewski. - Ludzie często myślą, że Internet jest skomplikowany, a reklama w nim bardzo droga. My obalamy te mity - przekonuje.
Akcja zainteresowała nie tylko przedsiębiorców. - W tym roku zaczynam studiować informatykę. Zamierzam też założyć własną firmę, która będzie promować firmy przez Internet. Przyszedłem tu, by dowiedzieć się czegoś nowego na ten temat - mówi Paweł Woźnica, jeden z uczestników akcji.
Ciężarówka Internetowej Rewolucji będzie otwarta w czwartek do godz. 18.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?