"U nas czesne kompletne 0 złotych, szkoła za free, Kursor - bezpłatna szkoła" - takimi hasłami od stycznia 2008 do maja 2009 spółka reklamowała naukę w Policealnej Szkole dla Dorosłych w Lublinie, Zamościu, Chełmie i Białej Podlaskiej. Hasło sugerowało bezpłatną naukę na kilkunastu kierunkach studiów.
Urząd ustalił, że konsument po zapoznaniu się treścią reklam, w siedzibie szkoły otrzymywał zupełnie inne informacje. Okazywało się, że tylko niewielka ilość kierunków (dwa, trzy) jest bezpłatnych, natomiast na większości obowiązuje opłata (promocja bezpłatnego semestru, 1 czy 2 miesiące bezpłatne, lub kierunek był pełnopłatny i nie podlegał żadnym promocjom).
Prezes UOKiK uznała, że przedsiębiorca naruszył zbiorowe interesy konsumentów i nałożyła na niego karę w wysokości 6 928 zł.
Decyzja jest ostateczna. Spółka zapłaciła karę.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?