- Polish Berry Cooperative powstało w odpowiedzi na wyzwania globalnego rynku, siłę krajów, z którymi przychodzi nam rywalizować. Chcemy, aby polska borówka była eksportową wizytówką sektora. Żeby tak się stało, zaczęliśmy promować Polskę jako kraj wielkiego sukcesu plantatorów owoców jagodowych i więcej mówić o naszych standardach produkcji. A mamy je wyższe, niż nasi konkurenci – mówi Dominika Kozarzewska, prezes grupy "Polskie Jagody" z Olchowca na Roztoczu.
Od niedawna lubelska borówka dociera do konsumentów w Malezji, Singapurze, Hongkongu i w Japonii. Udział w targach w Niemczech to szansa, żeby podbić kolejne rynki. Wydarzenie skończyło się w piątek.
Piotr Nowak
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?