Testowa wersja serwisu ruszyła 9 sierpnia. Pasażerów irytował fakt, że serwis informował o pojeździe, który ma nadjechać a ten faktycznie, dawno odjechał z przystanku. Narzekano też na zbyt małą częstotliwość odświeżania położenia pojazdów.
Już teraz wchodząc na www.sip.ztm.lublin.eu widać różnicę. Strona działa płynniej niż na początku i bez problemu możemy sprawdzić z większą dokładnością, za ile minut przyjedzie pojazd oraz zobaczyć aktualny rozkład. - Wszelkie nadesłane uwagi zostały przekazane wykona- wcy i są sukcesywnie wprowadzane - zapewnia Justyna Góźdź z ZTM. Pasażerom najbardziej zależy na możliwości wyboru kilku linii naraz i wyświetlaniu ich na mapie. W najbliższym czasie okaże się, czy taka funkcja na stałe zagości w serwisie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?