- Wzbogacamy się o element niezbędny w kontach z inwestorami. Nie znaczy to wcale, że bez tego nowego znaku nie dalibyśmy sobie rady w promocji gospodarczej Lublina. Na pewno jednak pomoże nam on w działaniach marketingowych - podkreślał Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.
Do tej pory znakiem rozpoznawczym Lublina było logo "Lublin. Miasto inspiracji". Ratusz posługuje się nim do 2007 r. - Jest kojarzony głównie z marketingiem na polu kultury i turystyki. W kontaktach z biznesem, inwestorami musimy uzupełnić go o nowe elementy ukierunkowane przede wszystkim na sferę gospodarki - tłumaczył Mariusz Sagan, dyrektor Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów UM Lublin.
Prace nad nowym "biznesowym logo" Lublina trwały ponad pół roku. Na opracowanie tzw. systemu identyfikacji wizualnej ratusz wydał 52 tys. zł. - Jesteśmy pierwszym miastem w Polsce, które wprowadza taką indywidualną markę gospodarczą - przekonywał Sagan.
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową. Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?