MKS Perła Lublin ma nowego sponsora. W czwartek mecz z ligowym beniaminkiem

KK
Na zdjęciu Valentina Blażević
Na zdjęciu Valentina Blażević fot. Wojciech Szubartowski
Udostępnij:
Przed szczypiornistkami MKS Perła Lublin starcie z ligowym beniaminkiem. W czwartek o godzinie 18 biało-zielone podejmą w hali Globus drużynę Eurobud JKS Jarosław.

Ostatnia potyczka tych drużyn przyniosła sporo emocji. 8. stycznia na Podkarpaciu w regulaminowym czasie gry padł remis 29:29 i o losie wyniku musiały przesądzić rzuty karne. W nich lepszy okazał się zespół mistrzyń Polski, który wygrał 4:3.

Za zwycięstwo po karnych lublinianki zainkasowały wówczas dwa punkty. W najbliższej potyczce chcą zgarnąć pełną pulę i umocnić się na pierwszym miejscu w tabeli PGNiG Superligi. Przed nadchodzącą kolejką MKS Perła ma bowiem cztery oczka przewagi nad drugim Metraco Zagłębiem Lubin, z którym zmierzą się w bezpośredniej konfrontacji w połowie marca.

Podopieczne trenera Roberta Lisa są faworytkami czwartkowego spotkania. Biało-zielone zdają sobie sprawę, że pokonanie na domowym parkiecie ligowego beniaminka jest koniecznością dla zespołu liczącego na obronę mistrzowskiego tytułu. Zwłaszcza, gdy w drużynie jest coraz mniej problemów kadrowych związanych z kontuzjami.

- Nasza forma rośnie - uważa cytowana przez klubowy portal Valentina Blażević, która powróciła ostatnio do gry po dłuższym urazie. - Bardzo pomaga nam to, że możemy już trenować w szerszym składzie. Nasz najbliższy rywal prezentuje się w tym sezonie naprawdę dobrze, ale uważam, że grając przed własną publicznością, nie powinnyśmy mieć większych problemów z wygraną. Musimy pokazać, że jesteśmy lepsze, zarówno jeśli chodzi o umiejętności indywidualne, jak i zespołowo - dodaje.

Mają nowego sponsora

Lubelski klub przystąpi do najbliższego meczu z logiem nowego sponsora na spodenkach. Została nim nowoczesna siłownia Etos Fitness Club, która znajduje się przy ul. Tadeusza Szeligowskiego 6 w Lublinie. Można tam znaleźć zarówno tradycyjny sprzęt do poprawy kondycji fizycznej, jak i nowoczesne urządzenia do ćwiczeń, które wykorzystują technologię wirtualnej rzeczywistości, usługi wellness i Klub Malucha. Etos oferuje ponadto urozmaicone zajęcia grupowe i dysponuje wykwalifikowaną kadrą trenerów personalnych. - Lubimy pracować z najlepszymi, a MKS to sportowa historia i najwyższa jakość piłki ręcznej w Polsce. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać mistrzynie kraju – przyznaje Dagmara Kowal, Development Manager Vr Fitness Systems.

- Cieszy nas, że firmy same zgłaszają się do nas i widzą potrzebę marketingu sportowego, który coraz dynamicznej się rozwija - mówi dyrektor marketingu MKS Lublin S.A., Marta Daniewska. - Nasza wartość medialna, wahająca się w granicach 24 mln złotych, budzi zainteresowanie firm, które wybierają formę reklamowania się poprzez wizerunek wielokrotnych mistrzyń Polski i widzą w tym potencjał – kończy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Mistrzostwa w Polsce zwiększą popularność strzelectwa i rugby

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie