- "L" to serce systemu. Wypełni się treścią w zależności od tego, co będziemy chcieli powiedzieć - tłumaczy Joanna Karpowicz z krakowskiej firmy No Hau, która zaprojektowała logo i cały system identyfikacji wizualnej dla województwa. "Elka" będzie mogła więc wypełnić się zarówno symbolami odnoszącymi się np. do wypoczynku czy środowiska ale też ilustracjami. - Np. owoców korespondujących z hasłem "smakuj życie" - mówi Karpowicz.
"Elki" zobaczymy nie tylko na materiałach promocyjnych, folderach, ulotkach ale też na gadżetach - koszulkach, kubeczkach, długopisach itp.
Województwo ogłosiło też konkurs na najlepszą "elkę". - Będą atrakcyjne nagrody, m.in. laptopy - zapowiedział Piotr Franaszek, dyrektor departamentu promocji Urzędu Marszałkowskiego.
Nowy system identyfikacji wizualnej województwa kosztował 96 tys. zł
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?