Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Otwarcie call center przy ul. Szeligowskiego: 250 nowych miejsc pracy (ZDJĘCIA)

Weronika Puszkar
Pierwsi pracownicy już udzielają konsultacji przez telefon
Pierwsi pracownicy już udzielają konsultacji przez telefon Ewelina Lachowska
Niemiecka firma telekomunikacyjna otworzyła call center w Lublinie. Przyjmie specjalistów obsługi klienta, kierowników zespołów i analityków.

- Zatrudniamy ludzi wykwalifikowanych, których w Polsce, a szczególnie w Lublinie, jest dużo. Szukamy osób, które będą nie tylko pracowały z nami w codziennych przypadkach, ale będą nas wspierać, byśmy stali się najsilniejszą firmą tego typu - powiedział Michael Havas, wiceprezydent customer service telefonia Deutschland.

We wtorek nastąpiło oficjalne otwarcie nowej placówki call center w centrum Lublin Nord Office Park. Oddział Convergys ma zapewnić obsługę w języku niemieckim jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych w Europie. Trwa rekrutacja na stanowiska specjalistów obsługi klienta, kierowników zespołów i analityków. - Możemy zatrudnić 250 osób i do końca przyszłego roku chcemy te miejsca wypełnić - mówi Corman Twomey, senior wiceprezydent EMEA Convergys.

- Postaramy się zapewnić znakomite środowisko pracy, reprezentując jedną z najbardziej znanych marek w Europie - dodał Paweł Pula, dyrektor placówki Convergys w Lublinie.


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski