Wyzwania są spore. – Do końca tego roku wprowadzimy nasze musztardy na rynek podkarpacki. W planach mamy podbój całej Polski, bo nasza musztarda należy do jednych z lepszych w kraju – mówi Paweł Kołtunowski, szef marketingu w parczewskiej wytwórni.
Polska to jednak tylko pierwszy przystanek w długofalowych planach firmy. – Od lutego musztardę z Parczewa sprzedajemy w Słowenii, pod naszą marką Apis Vita. Tylko w marcu sprzedaliśmy tam 4000 opakowań musztardy – mówi Matej Hojnik, słoweński właściciel przedsiębiorstwa.
W planach jest także podbój rynku chorwackiego, a potem austriackiego i niemieckiego. – W projektach długofalowych jest także produkcja sosów warzywnych oraz majonezu – dodał Hojnik.
Słoweńscy właściciele zapowiadają także inwestycje. – W pierwszym etapie zmodernizowaliśmy linię rozlewu octu. Jeśli uda nam się zdobyć pieniądze unijne, to kupimy także nową linię do konfekcjonowania musztardy i ketchupu. Jest to jednak duża inwestycja, szacowana na 4,5 miliona złotych. Jak wszystko pójdzie po naszej myśli, to zrealizujemy ją do końca tego roku – dodaje Matej Hojnik.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?