Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Po skardze złożonej przez pasażerkę, na linii nr 15 będą jeździły nowsze autobusy

MS
archiwum
- Od 1 stycznia tego roku (a mamy dopiero początek marca) pięć porannych kursów autobusu nr 15 nie zostało wykonanych zgodnie z rozkładem jazdy, po prostu w ogóle nie przyjechał - skarży się Czytelniczka Kuriera.

- Jeśli ja wykonywałabym swoją pracę z taką skutecznością, to już dawno tłumaczyłabym się swojemu przełożonemu, a być może moje miejsce pracy zajmowałby już ktoś inny - irytuje się.

Miejski przewoźnik, czyli MPK Lublin, potwierdził, że wybrane kursy się nie odbyły z powodu awarii, a nie było w danym momencie pojazdów zastępczych. Skarga Czytelniczki na linię nr 15 odniosła efekt. - Do obsługi tych kursów będą kierowane pojazdy nowszego typu, a tym samym mniej awaryjne - zapowiada Justyna Góźdź, rzeczniczka ZTM Lublin.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski