- Jeśli ja wykonywałabym swoją pracę z taką skutecznością, to już dawno tłumaczyłabym się swojemu przełożonemu, a być może moje miejsce pracy zajmowałby już ktoś inny - irytuje się.
Miejski przewoźnik, czyli MPK Lublin, potwierdził, że wybrane kursy się nie odbyły z powodu awarii, a nie było w danym momencie pojazdów zastępczych. Skarga Czytelniczki na linię nr 15 odniosła efekt. - Do obsługi tych kursów będą kierowane pojazdy nowszego typu, a tym samym mniej awaryjne - zapowiada Justyna Góźdź, rzeczniczka ZTM Lublin.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?