PolskiBus wjedzie na lubelski dworzec

sko
Piotr Warczak
Po naszym artykule, w którym opisaliśmy, że PolskiBus.com stara się o wjazd z nowymi kursami do Warszawy na dworzec dawnego PKS na Podzamczu, zapadła ostateczna decyzja. Zarządzający dworcem zgodzili się na wszystkie propozycje przewoźnika.

Chodzi o 8 (dziś jest 5) kursów na trasie Lublin - Warszawa. Zgoda na wjazd na dworzec jest kluczowa dla uruchomienia kursów. Teraz z taką promesą zapoznają się władze województw mazowieckiego i lubelskiego i na tej podstawie mogą wydać pozwolenie na uruchomienie nowych kursów. PolskiBus.com ma nadzieję, że decyzje zapadną jeszcze w tym tygodniu.

Czytaj też: Polski Bus nie będzie odjeżdżał z dworca na Podzamczu?

Wideo

Komentarze 22

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
Jb

WIECEJ POWINNO BYC BUSOW I TO DALEKO BIEZNYCH BO Z LUBLINA DOSTAC SIE GDZIEKOLWIEK TO TYLKO DO WARSZAWY A POTEM DALEJ DLACZEGO? CZY LUBLIN MA BYC CIAGLE NA KONCU OD INNYCH MIAST .DLACZEGO MUSZA CZEKAC NA POZWOLENIE?. TO ZE SA BUSY MNIEJSZE TO TEZ JEST POTRZEBNE JAK TO SIE MOWI KLIJENT TO NASZ PAN I ON DECYDUJE CZYM MA JECHAC WIEC NIEWIDZE DUZEJ REWALIZACJI APOZWOLENIE POWINNO BYC BEZ PROBLEMOW

B
Ble

Nie mam nic przeciw Polskiemu Busowi, ale wysyrać to powinieneś się rano w domu, zrozumiał?

B
Ble

Jak to jest, że warunkiem rozwoju dla PB jest pozwolenie na korzystanie ze stacji autobusowej, a busiarstwo może jeździć skąd chce i kiedy chce i ile chce?

B
Ble

Pociąg Lublin-Warszawa Centralna - 2,15 minut.
Polski Bus - 3 godziny (w tym tłuczenie się 40 minut przez Warszawę i wysiadka na stacji Wilanowska.
PS: w przypadku likwidacji wszelkich kursów PB z Lublina zyskają tylko koleje, nie busiarze.
Kto jeździł autokarem z WC ten za nic w świecie nie przesiądzie się do kibitek busów.

G
Gość

Jeszcze zatęsknicie za ciasnymi busami haha!

r
rosolak

Komu przeszkadza PB? tylko busiarzom a nie mieszkańcom

Jeszcze marszałkowi przeszkadza :)

Zacofaniem nie należy obarczać mieszkańców tylko urzędników bo oni podejmują takie decyzje i często niezgodnie z wolą mieszkańców i co z tego jak robią co chcą .
Za każdym razem odzew jest inny jak zaplanował marszałek i busiarze , dalej po Polsce jeździlibyśmy busami tylko całe szczęście że Pojawił się Polski Bus i kto może przesiada się do autobusu z wifi ,wc o jakości , komforcie , uprzejmością kierowców i nie wspominając o bezpieczeństwie .

f
frt

Komu przeszkadza PB? tylko busiarzom a nie mieszkańcom. I PB nie wywinduje cen, bo te które są utrzymują sie bardzo długo, jedynie jest coraz mniej tanich biletów. Widzisz busiarzu, nawet nie znasz swojego wroga który Cię zmiecie razem ze swoimi szrotami z ulic. Cieszcie się, że póki co zostaje wam włodawa łęczna i lubartów ;) chociaż mam nadzieje, że pojawi się ktoś kto i na tych trasach w normalej cenie zaproponuje warunki dla ludzi a nie dla bydła

s
spostrzegawczy

UWAGA

Business owner (gość)

to busiarski troll !!!

g
game over

Znając układy i decyzje marszałka jak zwykle wygrają busiarze choć to oni powinni szukać miejsca , najlepiej jak najdalej od Lublina

n
nn

ale aby wyjąć, najpierw trzeba włożyć, a wkładaniu lubelski "biznesmen" jest przeciwny

...

Wtedy wrócą rozpadające się busy i pojadą taniej i kilka minut przed PB, czym wykończą PB jak kiedyś wykończyły PKS. A gdy już wykończą PB, to wywindują ceny pod niebiosa.

...

CBA mogłoby się zainteresować co to za cud, że samorządowa spółka nie chce zarabiać

O
Ość

bo busiarzy nie stać na porządne autobusy, w których jest WC. A dlaczego nie stać? Bo każdy z nich sobie I TYLKO SOBIE rzepkę skrobie. Mało, nie ustają w podchodach, aby tylko wzajem się utrącać... Myślę, że, gdyby się zorganizowali, utworzyli coś w rodzaju konsorcjum, zakupili autobusy nie gorsze od tych, jakie ma Polski Bus, to mogli by z nim konkurować... i tu dopiero była by prawdziwa konkurencja. Nikt im nie broni także jeździć busikami przecież, jest sporo lokalnych tras, do obsługi których właśnie busiki się nadają znakomicie. Ale na trasy dalekie, ponad dwie godziny jazdy - no cóż, wiadomo, że każdy, kto może - wybierze duży, wygodny i jednak nieco bezpieczniejszy autobus, w którym jest właśnie ten kibelek, WiFi, przedsprzedaż biletów w dogodnych cenach itp...

G
Gringo

Wydaje mi się że parę tygodni temu w Panoramie Lubelskiej i innych mediach lokalnych był felieton że Polski Bus jest be a polscy busiarze ok. Wypowiadał się w tym temacie m.in. otoczony busiarzami senator cz poseł PIS niejaki Czelej. takrze wątpię w tą rynkowość pisu

T
Tak dla autokaru

PiS przejeło władze i nastają rynkowe warunki.

Dodaj ogłoszenie